Kaffe gör mig tröttare.

När man inte blir piggare av kaffe, då är det kört.
Tycker man borde piggna till lite iallafall, men what to do..

Dagarna går sjukt snabbt just nu, det rullar på med jobb och kanske ett hej till solen ibland. Oftast inte för vädret just nu är så himla upp och ner.
Precis som livet i allmänhet.

I helgen var jag iväg på bröllop. Och sicket bröllop! Som jag grät.
Min fina och underbara vän Magda gifte sig tillsammans med lika underbara Tobias och ingen var gladare än jag. Jo, alla var nog lika glada.

Vigseln var otroligt fin, jag dansade och jag tror det uppskattades...
Eller det vet jag att det gjorde.
Sedan fikade vi innan den stora bröllopsfesten drog igång.
Med god mat, tal, spex, skratt och tårar höll vi på hela kvällen lång.
Jag somnade gott med alldeles för mycket tankar. Tänk om?

Söndagen spenderades med fina vänner i Örebro och sedan styrde jag mina steg mot Stockholm där jag möttes av Sofie och Nathalie. Sjukt kul att se dig igen vännen! Myskväll och vips så var det måndag...

Nu blir det film-mys och imorgon lär jag fixa en massa.
Typ tvätta och sånt där kul.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Åh, det gick bra till slut?!

Jag måste få see!

Kram! <3

2011-07-13 @ 23:11:29
URL: http://jenniedorotea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0