AVTRYCK, Sthlm, frusen!

Kom precis hem från stan, var på Engelbrekt och kollade in när åttorna där hade dansuppvisning i miniformat. Jag blev positivt förvånad. Dom var duktigare än jag trodde.. och jag visste sedan innan att dom var duktiga. Dom körde på ordentligt och utstrålade ren och sann dansglädje. Man blev själv taggad på att gå upp och vara med. Speciellt på den afrikanska dansen och streeten, grymt bra jobbat... ^^
Jag sprang sedan till bussen i haglet för att hinna med den som gick 20.02.. men icke. Jag missade den, och på köpet blev jag sjöblöt och iskall. Fick vänta 1 och ½ h på nästa... SKOJA INTE att jag är kall nu. Dricker te nu och ska duscha ...

Igår var vi i Sthlm med klassen och N3orna.. Vi kom upp vid 12-tiden och då gick vi en stund i Gamla Stan och på söder - köpte jättefina svarta, låga lackskor- naajs! Sen var det dags för Medeltidsmuseet, fett galet. Kära guiden Tommy, han - Han pratade fort . Ojoj. 25 ord/sek. Och jag skojar inte... jisses. Sedan var det mera fritid, åt glass för 73 spänn, åt god mat, åt goda jordgubbar - hade det allmänt skoj. På kvällen var det dags för Dramaten, Ett drömspel, det var en riktigt bra föreställning med dans-teater-sång ~ allt i ett. " En grön sänkhov, en GRÖN."
Masken/Barnet var gryyyymmast. Vilken inlevelse...
Bussresan hem var kul, jag var rätt trött - hahah. Men fyyy va kul vi hade det .. ojoooooj.

AVTRYCK - Jag fick danssommarjobbet, iiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhh aaaaaaaahhhhhh jaaaaaaaaaaah!
Fy va skönt ... Cash. Den 25/6-22/7. Diggadiggadigga!!

PussPussPussPussPuss!


Bara för att Drottningvinken is the shit.

Kommentarer
Postat av: Sofie

drottningvinken, I LOVE IT! (L)

2007-04-20 @ 14:59:57
URL: http://www.s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0