En typisk ORKA-dag..

ORKA att skolan är igång igen, ORKA att jag ska ha biologiprov på måndag..
ORKA att kärringen på bussen tryckte på knappen före mig.
ORKA att cykeln jämt ramlar, så jag la den ner på en gång...
ORKA att jag är fjollig och skickar dumma sms .
ORKA ha N.P i Engelska typ väldigt snart + biologiprov (redan nämnt), kemiprov, spanskaprov, biologiinlämning, svenskaskit och en massa matte som vanligt.
ORKA .

Men jag ORKAR att det snart är sommar :D. Det är FETT najs.
Sthlm nästa vecka, onsdag med N3orna. Vi ska gå på museum, gå på Dramaten - Ett drömspel och så ska vi shoppa (AA), äta glass DDD i Gamla Stan - en självklarhet. Mysiigt!

Fira Marcus på fredag, eventuellt brännboll eller nåt i solen på lördag - det är najs.
Nu ska jag,. plugga lite... ORKA. Pusskramkärlek från mig!
(förlåt för alla ORKA, men jag orkar verkligen inte.....)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Orka säga orka, ASG!

2007-04-12 @ 14:56:56
URL: http://www.s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0