Estocolmo.. jagärsugenpå.. - -

Yes box. Nu är jag typ färdigfixad inför morgondagen.... svårt och veta hur varmt det blir, om man ska ha jeans eller inte.. blir nog det, men palla om det blir soligt.. jaja. Imorgon blir det alltså Stockholm med brudarna:  Jeanette, Emma och Malin. MEJL. Kommer bli hur mys som helst. Och jag ska INTE shoppa, men det är ingen som tror mig... skumt, -not. För som alltid, jagljuuugersåbra! haha. jaja.. Heldag i Sthlm, kanske träffar på grabbsen, aight Dolk? Härlans.. Direkt när vi kommer hem från Sthlm så bär det av till Magda och partyparty... yeyy.

Niiinen mår prima. Smeknamn just nu: Pricken, Snygging, Jerker (HAHA!), Bengtzing (inte jag, okej?) :P.

Idag har jag städat... hela mitt rum. Var bara tvungen att skriva det.. Känner mig duktig... (AA).


1. Vinnargänget på fotbollspelet. Thomas (AA), och jag förstås,. Emma är söt. 2. Jag, Malin, Jeanette - skolavslutningen i 9:an. Minne. 3. Gråa-fina-billiga skor. Ska inhandlas. 4. Söt Linda, showen i Vänersborg.

Nu ska jag käka lite nachos som Bella säger. Tacos, muuuuuuums.
Puss, höresochseses ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0