Gitt med helg, dock mkt plugg .

Gaaalet trött är jag. Och sjukt mätt. Har vart inne i stan och firat min bror som fyllde 31 igår. Han hade krympt och var bakfull efter gårdagens partaj. Han var skithet i stora brillor som jag sedan tog kort i. Inte lika hett men fan så kul. haha..  Vi åt god mat och god efterrätt: kladdkaka, kolatårta och mjuk pepparkaka. ORKA äta typ massor. Svar: Ja. Sedan skjutsade vi farmor till second hand, hon skulle dit och fixa lite.. Vi stannade utanför och jag blev genast blixtförälskad i skorna som fanns i skyltfönstret. Så jag följde med in och kom ut med två helt underbara skor. Bruna, söta. Det ena paret är 36 ½ och det andra 34. -ASG. Orka att jag kan ha typ alla storlekar :D. Sjukt. Fast dom är små. Och sjukt söta. Innan vi åkte hem till bror min svängde vi in på Marieberg där jag möttes av galen Crazy Frog, stoooor som fan. Jag köpte en väst - svart med ljusgråa ränder till dansen. Skitsnygg är den. 200 spänn, galet bra alltså.
Fredagskvällen spenderades hemma hos Emelie och firande av hennes födelsedag. God mat, god efterrätt och trevligt folk. Det blev dans: rock´n´roll och skratt. Katten deras var sjuuuukt stor , min idol!  - haha. ¨
Gårdagen: plugg-plugg-plugg! Biologin=inte rolig. Satt rätt länge med den... segt. Sen träffade jag även Linn och Andréa, vi gick på promme i solskenet. Mysigt! Ska träffa dom nu, vi ska göra Kiwidröm (en frukdrink), sen blire hem till plugget igen. Palla PALLLLLLLLLLLA.
Bara att bita ihop.
Love. / L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0