Henke är speejsad .

22.23
Hallå hallåå.... Idag har jag varit inne i stan och träffat vänner. Vi solade-spelade fotboll, brännboll, kastade frisbee, gungade galen kompisgunga, åt glass, åt pizza, letade efter Pappa, och mycket mycket mer. MYSdag.
Jag, Emma och Malin var först... vi stod och lattjade lite fotboll i det grymt sköna vädret när plötsligt en pojke i gul mössa och MagnusUgglabrillor dök upp. Han log och sen var han med i spelet.. Han heter Henke och är 9 år gammal. Sköning, fräck och lite allmänt galen. Vid 18-tiden tyckte vi att det var dags för han att leta upp sin pappa, för vi skulle gå och köpa glass. Men Henke visste inte vad Pappa hette-hade inga nummer, visste inte var han bodde och visste inte hur han hade kommit dit. Man ba: okeeeeeej. Lite panik. .. lr nej, men nåt. Så vi sprang runt där och frågade folk: Hej, är Du Henkes pappa? ;). nejmen, typ. Sen kom Henke plötsligt på att hans pappa jobbade i närheten.. Vi tvingade honom att visa vart han jobbade, så vi gick dit, sa hej och sen gick vi tillbaka .. helgalet.. Men skön var han. Fick värsta tacklingen av Emma när vi spelade fotboll idag, så nu har jag fett fett fett ont i mitt högra ben, typ på sidan i knähöjd; känns inte bra alltså..

Morgondagen,.. måste plugga.. men först ska jag ta en rejäl sovmorgon.. och så ska jag sola lite.. behöver städa också.. palla. Nu ska jag .. se på tv.

Stört många pussar till mina härliga vänner, ni vet vilka ni är <3. Kärlek från Nea.

Pssst. Pilten raggar............................ hahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0