Påsklov; slut... stön.

Jaha. Då var detta lov över.. fattar inte att det kan gå så snabbt :O. ORKA. Idag har jag inte gjort nåt vettigt alls, sjukt skönt .. Gårdagen var mkt trevlig... Var hemma hos min bror och åt god mat, badade - hade lite hemmaspa :), sen var jag på stan fastän typ allt var stängt -ASG, men Åhléns serru.. köpte en bok om Smoothies och Juicer, vadå taggad på sommaren.. ?!!? Sedan kom Magda upp på stan och vi åt en lagom god lunch (haha..) på Melkers, jag åt veg - lasagne... undrar verkligen vad det var i den... euhm ja.
Dansen gick sjukt bra DDD, vi verkligen nötte o nötte på Cellblock Tango för att få allt att sitta och fixade slutet. Jag lovar, det blir hett. -studs. Efter dansen, snabbt in i duschen och tog sedan bussen hem till Saghar där det firades med tacos-tårta-folk-kram~leken och mkt annat kul. En höjdarkväll! Jag drog dock hem tidigt, den var ju "söndag" och var tvungen att hinna med den sista bussen hem, men myys var det.

Och imorrn äre skola, pallaaaaaaar inte. Men rätt soft vecka ändå. Vårkonsert och firande av Marcus på fredag som faktiskt fyller idag; Graaatttis Marcus!

"O jag själv bara chillar" ....  , vadå störtskön? -ler stort.

FETT hård smäll jag fick av Anton, jisses! Han ska få igen, .. eller ja.. han fick ju typ igen, men det gjorde ju mest ont på mig xD -dålig. hahah.

aaa, lite promotion... (haha, jag litar på er tjejer... klart <3)
Entré har sommarkurser och även workshop...

Sommarkurs v. 24, 11-15 juni, pris 500 kr/5 ggr
Streetdance med Frida Odenå för Nybörjare/Fortsättare och Fortsättning 2 och 3
V. 25, 18-21 juni, pris 400 kr/4 ggr
RAGGA med Jennifer Angbah för Nybörjare och Fortsättare
Streetdance med Hanna Jansson för Nybörjare/Fortsättare och Fortsättning 2 och 3
Workshop med Hanna Rumyantseva, Lördag-söndag 25-26 maj, pris 400 kr/alla klasser eller 150 kr/lektion
Balett, fortsättning 1 från 15 år
Showdans, fortsättning 3 från 15 år
Anmälan senast 24 maj (workshopen) och sista anmälningsdag angående sommarkurs den 6 juni.
Anmälan görs på Medborgarskolan, tel 019-764 14 00, www.medborgarskolan.se

Kika även in på den heta hemsidan, www.dansskolanentre.com  Gryyyym dansskola!

Nu ska jag.... plugga (javisst..) ska nog ringa Dolken, sakna <3. Imorrn blire solning och guacemole med Linn&Andréa, yeyy!
Pusshej från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0