Trött... Och glad!

Shit va trött jag är.. hela dagen har jag varit (typ) superaktiv... storhandlat, städat och fixat. Men pust och STÖN va trött jag är... 
Gårdagen; Stockholm med brudarna som sagt.. Vilken lyckad dag. TACK sötnosar <3. Klockan 8.00 (vadå trött....) åkte vi från Örebro, framme vid 10.25. Gick på stan, shoppade en del... Åt god lunch. Och sjuuuukt god glass (AA), i Gamla Stan - kulglass ~ Dulce de leche och Citronsorbet (dreglar..) . Träffade även på grabbsen , kul att träffa dom :).
Fyy tusan va många heta killar vi såg också.. Ja, ellerhur Malin ;)? TOKsnygga. Nåväl; shoppingen: en offwhite tröj-klänning (het=yes!), en vit t-shirt med fjärilmotiv, smycken, strumpbyxor och jordgubbsstrumpor. Visst var jag duktig? Ja, det var du Linnéa. (alltså, inte shoppade så mkt, ..) :P. Vid 17-tiden fick jag mäkta huvudvärken :S, inte kul.. släppte på vägen hem i bussen.. som tur va. Emma och jag satt brevid varandra och skrattade ikapp till SOS, Lasse Åberg. Så skön! Har du karra? Vadå karra? -Karameller..? - Nej, men jag har tuggummi." Guld. Stig-Helmer är min idol ! HAha. Skön resa hem med telefonsamtal... från mysiga personer. <3<3<3.
Hemma i Örebro vid 20.30-tiden. Hem till dolken för att kissa och sätta på oss turbaner (no questions..) och sedan bar det av till Magda. Firade att hon fyller 18 på söndag med mkt folk, god mat och grym stämning. Körde kram-leken. Fy va den leken är kul... vadå taggade? shit. På asfalten och allt.. Åhoj, vad jag flög.. fett stort blåmärke har jag idag och en konstigt märke på axeln.. ser ut som ett sugmärke xD! haha. (<-- jag blev klämd...)
Flera telefonsamtal under kvällen (DIGGA).. och promenad (AA). Mys. Folket drog och jag skulle med bussen hem vid 01.43 men jag hade inte kollat så noga på busstidtabellen, för den tiden går bara på fredagar...... surt. Mamma blev halvglad.., hheehe. Jaja, jag sov kvar hos Magda. Sov och sov vet jag inte.. för vi pratade-städade-åt-kollade på bilder-m.m till klockan 04.00... jag som skulle upp till 9 (mamma kom och hämtade mig då..) Palla. Inte pigg då kan jag lova. Men värt. För sjukt kul hade vi det..

Nu ska jag nog sova lite... måste. Ögonen orkar inte hålla sig öppna -asgarv. Skönt att presenten till Saghar är klar, tusen tack Amanda.
Höres och synes, pussbajs ;) / L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0