Gbg var så jävla bra.

image183

Göteborg. Goa Göteborg. Som jag verkligen inte hittar i .. (AA). Tur man har Malin. ♥   I söndags morse bar det av till gbg där jag möttes av en superfin Malin eftersom jag inte hittade. Frågade faktiskt en på pressbyrån om hjälp, och orka att hon typ lurade mig... Väl framme möttes man av Emma, Martin, Lina, Janice, Karin tror jag det var.. och en hel del dannyfans, och erikfans.. galna fans , haha. Dagen där spenderades med flurry, skratt, överraskning av Marre. Den galningen kom. Hur hon lyckades med det vet ingen. Men fy fan, nice ju! Hon lurade mig ordentligt där och överraskade inne på Åhléns, orka att jag sa: Va dålig du är. Standarduttryck liksom.. hehe. Sen åt vi på sofies favvoställe, det heter donken. Flum kan man säga. Tillbaka till Lilla Bommen och Rix, då hade det kommit mer folk så det var dags att köra fram armbågarna och puta med rumpan för att få ha kvar sin plats. Orka trycka redan då liksom.. men, vi är ju grymma så. en enkel match. sen var det dags för dans i McFlurrytävlingen tyckte jag och sofie, så vi drog dit och dansade häcken av oss. det var kuuul! Sen tillbaka, soundcheck och sånt. Kl. 18 drog allt i gång, Ramsells yesh, vi diggade hårt. Sen var det Da Buzz, Anders Joh, Magnus C, och så ringer min mobil. Jaha. Moget liksom. "Hej jag heter Anna och ringer från McDonalds ..." ORKA ATT JAG VANN?!? haha. vann alltså tävlingen och fick order att infinna mig bakom scenen vid 19.30 för att få mitt VIP-pass och hälsa på personen som jag valde att presentera. Blir ni förvånade när jag säger att jag valde Linda Bengtzing? höhöh. Anna blev störtnöjd över att det var en brunett, som valde Linda och som hade Lindatröja på sig som vann - klockrent, det är så det ska va´! Nåväl. Väl därbak hejade jag på Linda som sagt. "Hej, Linnéa Lindgren heter jag. -Hej, Linda Bengtzing. - Ja, det är jag som ska presentera dig. Anna berättar och Linda börjar vrålgarva. Aa, det var fan kul. Hängde VIP ett tag, *hööh*, sen träffade jag Gert-Roger-Titti, trevliga! Pratades vid och så.. Sen var det dags. Och ORKA att jag hoppar in på scenen?! :O måste ha sett rätt kul ut.. jag pratar lite med G-R-T . R till mig: Örebro.. du bor alltså i Örebro, lr bor du någon annanstans? L: (eh).... ja? sen presenterade jag henne som: Nu kommer kvinnan med den skönaste humorn, den bästa sångrösten. Hon blev i åt utvald till turnedrottning. . . Hon stavas Kärlek. BRA BÄTTRE BENGTZING.
Här har ni: LINDA BENGTZING! *highfive* Stod sedan bak på scenen och kollade på när bruden körde sitt race alldeles galant. Sedan backstage, pusskramkalas. Möte mellan Linda och kärlek, host.. öh. Sedan väntade vi utanför, för att ge Linda en present o så. Efter en stund (linda skulle fika och sånt tjafs, haha) så kom hon med Johanna. Bråk mellan dom uppstod, lr tjafs iallafall. Johanna tyckte inte att hon skulle gå ut till oss, och resten .. men go som hon är kliver hon rakt ut till oss. Hon fick presenten och visade att hon hade armbandet på sig, (lööööööv) så fint på henne! Vi tog kort, skrek och sprang. FUCK YOU ;). alltså, myyys! sen kissades det, till donken (mums), till centralen. Där planerade vi hösten medan vi väntade på marres nattbuss. Yeah, planer *lööv* . Marre åkte hem efter att vi vinkat av henne. Då bar det av till Lisbergsbyn och malins husvagn där vi skulle spendera natten. Sofie valde (... haha) att gå så javisst. vi gick..... och får vid ett tillfälle höra lögnhals, oh jävlar va live det låter! med raska steg tog vi oss till stället där musiken kom ifrån, värsta poppisnattklubben.. undrar om linda var där? man vet aldrig.. sen var det dags att gå igen (AA)., i en uppförsbacke var det dags att vila tyckte sofie. Vi diggade låtar och skrattade. Vi var väl hemma kanske.. 01.30 eller nåt.. Jag och Sofie delade säng medan Malin den goa låg på golvet på en luftmadrass som var trasig. *helt galet*
Tusen tack för allt familjen Rosén!!!
Vaknade måndag morgon trött och ont i ben. Frulle, spårvagn (pendeltåg... host), centralen, prat. Tåg hem kl. 10.02 med Sofie vid min sida. Mys! Prat, video, sömn, mat och skratt. I Örebro igen kl. 13 typ, tandläkarn, stan -köpte block och sånt stuff. Åt glass, hem, handlade, chillade, duschade, åt 3 sorters pizzor, träffade linn och säkert nåt mer. Nu sitter jag här och är trött... jättetrött. Har ont i min fot också.. palla sånt.

Imorgon börjar skolan. Hurra!
GodNatt alla.
REN KÄRLEK till dom bästa. <3

image184



btw. har köpt flera BENGAN people, visst är jag bra?!

Kommentarer
Postat av: Emma

Yeah! Tack för allt igår! DU ÄGDE SCENEN <3 "Nea *klappklappklapp* NEA!" <3 Kärlek till dig bruden Lkgp nästa? (AA) Jag kommer, kommer du? haha... Puss och åter tack för igår!! <3 Kärlek

2007-08-20 @ 22:39:27
URL: http://stalsmurfen.blogg.se
Postat av: Sofie

vad najs du är nea! mer bengan people åt folket!! Puss & Tack. Vi rockade GBG! ;)

2007-08-20 @ 23:49:44
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Marre

Du ROCKAR och därmed basta!! :) Kärlek från den stressade gnun :p

2007-08-21 @ 09:51:33
URL: http://marreolsson.se
Postat av: Marre

hahaha orka att jag skrev fel adress till min blogg HAHAHAHA. Stämmer det nu då??

2007-08-21 @ 09:52:24
URL: http://marreolsson.blogg.se
Postat av: Malin

Grymt, tack för allt!

2007-08-21 @ 14:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0