Götet imorgon . . .

nämen fy tjuven du.
här kommer den efterlängtade bloggen marre ;) haha. hoppas packningen&städningen går bra...

Eskilstuna rockade verkligen. Jag anlände tidigt till etuna och strömsholmen ... på plats fanns Olafamiljen som hade vart där sen typ 5. Hur orkar dom? sinnesgalet. menmen.. som en mupp stod jag där och inväntade marre, sofie, lollo, natta = brudsen. Micke kom först och hjälpte mig att överleva olafam. Kl. 12 var det insläpp. Då hade Olafam. snackat en jävla massa skit, puttat och tryckt så in i helvete, dragit i mitt hår och målat på sagas väska. Listan kan göras lång. Dom är helt jävla crasy. Sen sprang vi så fort som vinden och Danny&Lindafansen lyckades få hela mitten.. fy fan va nice. Ola på kanten och vi var nöjda. Dagen där spenderades med Bengan1 som dog :|., vi vann kryssningar, det kom regnskurar, det kom sol, vi spelade KUL tennisspel som sofie ägde på , satte uppe vårat finfina lakan (A), och BENGT.... och vi chillade. Sen drog jag&marre till Vilsta Sporthotell för att checka in till våran fiiiiina 4pers stuga som vi skulle spendera natten i. Den vaar gul och fin. Jag bytte om och vi fixade lite och drog sedan tillbaka till centrum och donken för käk. Sedan till Strömsholmen för mys och fix. Kl. 17 var det dags för soundcheck och sådant. Vi öste järnet när dom repade carrie, lögnhals och VS !, dock utan linda♥ som då befann sig i götet.... Kl. 20 drog allt igång, först var det Ramsells vilket medförde headbang, skrik, massa fotografer, sång och skratt. Runt 21 presenterade Micke en brud med energi. Vi= iiiiiiiiiiih. ååh . BEENGTZING. ååh . BENGTZING! Hon var söt som vanligt med galet mellansnack om rynkor, fula miner, frieri till stefan och mycket mycket mer... och icke att förglömma. Bengan (the real one, the blue one,.) hade vi med oss under dagen. Jag hittade innan jag åkte ballonger som typ ser ut som spermier och är över 1 m långa, we like it! Vi döpte han till Bengan och han fick komma upp till Bengan - oh han blev glaaad (AA). DET var humor det. Hon körde först: Sista morgonen och vi garvade, fortsatte in på lögnhals och sedan carrie fast vi sjöng linda ;) och sista låten blev VS och fy 17 va vi dansade, DDD. Det var sjukt kul... När hon var klar hade hon&jennyG bråttom, så vi mosade oss fram genom folkmassan som inte blev så glad på oss... Väntade en stund med pepp om bengt. Ut kom sedan brudochjenny i full fart och hade bråttom som sagt. Snabbt kramochpusskalas, och så fick hon presenten som man kan säga att hon blev glad för..... ren kärlek! sedan drog vi till stationen och sa hejdå till micke och flummade runt. Runt 22.30-tiden kom det regn, och fy fan va mkt regn det kom...... det fullkomligt öste ner. vi tog en taxi, efter att ha snackat med en jävla bitch (ursäkta..) till person som tog imot samtalet på taxi...., och åkte hem till stugan, för; stuuuuuugparty!
Och det är verkligen helt galet va kul vi hade. Man fick ont i magen och typ kinderna för vi skrattade så mkt. Filminspelnigar gjordes - totally crasy. Vi åt en massa gott, sjöng och dansade.
Dagen stavades typ BENGT också... Älska.
HEJ, jag heter Bengt. Jag jobbar på en knappfabrik. Jag har fru - men inga barn. Och en dag kom min chef och sa. - Bengt, är du ledig? Så tryck på knappen med din vänstra hand... Och detta fortsätter i en evighet och är så grymmekul. Speciellt sisådär klockan 4 på natten... vi sov en stund, vaknade- åt godis till frulle, haha, och städade stugan... smög förbi receptionen, för vi var ju 5 personer i en stuga för 4.. inte så populärt. Checkade ut och tog bussen in till stan för käk. Sofie&Nathalie åt på donken medan jag, Marre och Lollo åt på typ ett bistrocafé, och jag åt goood lasagne... haha. Det bar sedan av till stationen efter att ha inhandlat tidningar, hej vadå vi var med på förstasidan? (AA). Så fult men så kul. Hem med tåg vid 14, väl hemma var jag helt seg på kvällen.. och idag har det varit en sån där återhämtningsdag.. men jag känner mig inte ett dugg återhämtad, *ler*. Har städat, städat, packat.., gjort trosor...., ätit goda räkor och druckit god dricka hemma hos andréa och diggat Hejaklacken med HippHipp, älska. VISA HATTARNA! Väl hemma igen åt jag kräftor, packade klart, duschade och nu sitter jag här... planerar det sista. För imorgon bär det av till Götet där jag, sofie och malin (!!!) ska bo i husvagn, oh I like it! Det styrs Rix FM för hela slanten. På plats möter vi även Martin&Emma och eventuellt... Marre om hon hinner/orkar/kan. Kul kommer det bli iallafall, jag är stört taggad. Hoppas på solsken... Kommer hem måndag, då det måste fixas med inköp av block osv.. inför tisdag- då jag börjar skolan. Jag börjar 3:an och känner mig helt plötsligt stor. Hhöhöh, -not. Men det ska faktiskt bli kul trots allt,.. att allt kör igång.. ellerja, att dansen kör igång. (AA)..


   
orka första bilden, andra - vi väntar .. hööh, tredje, in action.
image170
en helt jävla galen Linda.. haha.

 "I lööööv you. Plenty... lööööööööv."
Löööv här mellan Bengan*2.



Tusen tack till:
Marre Mozzarella, Louise Lövbiff-Lax-Lutfisk, ooh Löken, Sofie Salsicha, Nathalie Nachos. Och Linda såklart.

Kärlek från mig.

Kommentarer
Postat av: Sofie

ÅH! störtkul... och GBG imorgon! DDD

2007-08-19 @ 00:30:37
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Mikael

Guud va kul vi hade under dagen :D Bara jobbigt med ola-familjen...
Var du tvungen att publicera bilden när vi står och väntar?? :P Jag ser ju skitful ut på den XD hehe
Ha det super nere i Götet idag ;D

2007-08-19 @ 10:57:05
URL: http://smurfzing.bloggspace.se
Postat av: Malin W

låter helnajs du! :D aa och hipphipp är grymt, åååååå SOPA !! puss!

2007-08-19 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0