Lasagne är mitt namn

mycket på gång....
nämen se godkväll. hemma från en helt otrrrrroligt (heja marre!) härlig helg! för ojoj, minne.
tog som sagt bussen till sthlm i fredags. tog det lugnt fram till 15 då jag mötte upp hetingar på centralen. jag, sofie, therese och martin tog tunnelbanan till bergshamra där vi mötte marre och hej dig gillar jag! därav mitt namn; lasagne. och så är det... köpte lite käk och tejp (AA), tog bussen till Ulriksdal. Vi var där tiiiidigt and so what? Vi hade jävligt kul ... åt, skrattade, sjöng, dansade, tog kort och mycket mer. 18 var det insläpp, 19.30 var det dags för show. Och den här gången var Diggiloo helt jävla suveränt. Innan träffade man på en drös med kändisar, bl.a; Jimmy, Arja, Anna Book, Magnus Hä., Pernilla och hela familjen, nästan... haha, Agneta Sjödin, Johanna Karlsson och sist men inte minst; Lena Phlipsson. Kan säga så här; jag gapade av förvåning. För vilken jackpot. Båda mina favoriter på plats, heja! Kärlek till: pop-låten, loppan, tell him, lögnhals, VS, spanienparti ... och "vinkevink, nämen tihi titta där". haha, linda är söt. Efteråt stannade vi kvar en stund, träffade en gammal vän och skolkamrat till bruden, kul! Haha, ".. vi tältade och så hade hon ställt upp ..." mys! Plötsligt kommer Philipssonskan ut och jag: :O, pratade med henne ... go person. men det märks verkligen att hon tycker att hon är lite speciell lr vad man ska säga, fast det är hon ju iochförsig.. haha. sen prat med linda och kramar, planering o så. Sedan, hur tar vi oss hem?! För det skulle nämligen inte gå några bussar så sent.. så då blev det ; "vi kommer inte heeeeem, ikväll..." och det togs galnaochfina kort. men se o häpna, det gick bussar! skönt... sedan tunnelbana hem, till donken och käkade, sen hem till lägenheten. somnade helt hispig och glad. lördag, trött. stan och shopping, köpte den efterlängtade adidaströjan i svart och guld, yes! och ett par jeans med hög midja. strålande väder, tryckade luft och för lite sömn gjorde mig tröött, satt och degade på centralen och åkte tåg hem vid 15, hemma i örebro och drog direkt till sommarstugan där det vankades kräftskiva med hattar och belysning, trevligt!

nu försöker jag fixa boende.. vilket inte är så enkelt. bananskit. vill ju.. måste gå. om allt annat löser sig, det vet vi ju inte än.. men vi får se :).

och yeah. Bengtzing blev ju vald till Årets Sommarturnédrottning, grattis till henne!! Så värd.

För hon är Drottningen över dom alla. På alla sätt och vis...

image160

   
  

Pusss från mig!


Kommentarer
Postat av: sofie

helgrymt! tack Lasange för i Fredags ;D haha! (L)

2007-08-12 @ 22:59:00
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0