Lindgren is back in action .

jippiyeeey!
mitt internet funkar och ja, jag är glad. låter helt dumt typ, men va fan.. skönt ju. vad har hänt den senaste tiden då?... ja, vi kan väl börja med idag. Drog in till stan för att träffa Jeanette och hej va skoj det var! Oerhört saknad har du varit! Vi tog en runda på stan, jag köpte trots att jag inte skulle köpa nåt; ett vitt linne, en grön tröja, massa hårsaker, en bok och så skrev jag ut ca 260 bilder, oh fy fan va kul. Nu ska det göras fotoalbum ! Vi fikade gott på Gröna Grodan; latte och favoriten - kladdkaka med italiensk glass. Mumma!
Gårdagen var trevlig den med. Var på inskolning (även i måndags) med Isabella på Mosjö Skola.. hon är astaggad att börja där. Jag läste lite och byggde torn av pinnar, kul! Sen drog vi till Säbylund och badade (även i måndags, ja ser ni mönstret, haha..) Linn joinade. Varmt, varmt, varmt! Drog till stan med Stajna och Bella, drog till frissan.. skulle nämligen göra en provlock (permanent..) och ja, den blev fin. (eh....) 300 spänn för ingenting kan jag meddela. Så jag har lagt ned allt med att permanenta och ska istället klippa mig i nån käck frilla nästa vecka. Om jag vågar, höhö . Hem till mat, minigolf och film - Göta Kanal. "Det är nån som grillar!" ja, den är ganska kul.

wooooooow. va kul det är med msn DDD (nördvarning..!) men mys med snack med Malin och Sofie, kärlek!
planering, oh yes, het !


Västkusten ~ Ramsvik 2007. Det var trevligt det.... Det solades en del. Bad, bastu, shopping. Strosande på Smögenbryggan, inne i Hunnebostrand, Kungshamn. Havets Hus i Lysekil. En sjuhelsikes massa glass , heja daimcup! Plocka snäckor. Fiska krabbor. Promenader. Bus. Mycket prat... kissa i skogen! haha. Hett. Massa god mat; krabba, räkor, fisk; rödspätta, kolja, lax och mkt mer. Körsbär. Xider- Strawberry desire. Vattenpipa. Och skåningar som stavas Timmy och Charlie. En mycket trevlig vistelse kort sagt.

OCH PÅ FREDAG ÄR DET SOM SAGT; DIGGILOO! haha. märks det att jag är taggad? måste skriva packlista och planera dagen.. (AA).

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: sassa

aha :D japp, ska adda

2007-08-08 @ 23:57:45
URL: http://sassans.blogg.se
Postat av: sofieee

Kärlek till er! (L) HAHA, våra planeringar -skrattar-
och fredag, ojojoj! :D

2007-08-09 @ 00:19:00
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Linnéa

Gött Sassa..
Komemr bli så grymt Sofie... lätt att vi hörs ikväll och planerar det sista DDD, Puss!

2007-08-09 @ 10:40:52
Postat av: Mikael

Ja, Göta kanal är så sjukt rolig... Det bästa citatet är; "haha, skit på dig rackarns ballongförsäljare där... What does he say?? He said skit på dig.. Yeah, what does it mean?? It means.. Have a nice day.. Aah fine, skit på dig to you too" Så sjukt roligt ;D Ses på fredag ;)

2007-08-09 @ 12:47:20
URL: http://smurfzing.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0