Piffig, poffig, puffig.

den här veckan är det mycket som händer.
förra veckan var kul, med många mysiga samtal. hej vad jag diggar mia!

idag har det varit en låång dag, började 8 med dansprat om hösten-framtiden och snurkämnet, Projektarbete 07. fyfan. inte kul nånstans, varförvarförvarför. sen var det vanliga lektioner på dagen, sen idrott.. och sen gjorde jag och monika solot inför lördagen. jag var typ helt seg, men det blir fint, väldigt fint" . efter det fick jag skjuts av M in till stan, åt, sen var det flinjen - kul! träffade allt folk, lekar och mys. stress till bussen, orka springa, sen snack med marre på bussen hem, yeah lööv. och nu så sitter jag här och har en fetingsovmorgon imorrn, börjar 13. det kallar jag nice!

veckan.
imorrn- skola, dans på efterm., dans på kvällen, ska ha bestämt PA. och det är ju troligt... Andréa fyller år!
onsdag. typ jobbig dag, dans på eftermiddagen; med alla danspare, lärare: martina lindh, hej kul! Emma fyller år!
torsdag. jag drar till lkpg och röjer.....
fredag. skola. fira Emma *glad*. blir en najs kväll!
lördag. vigsel, dansa solo. I Lerbäck, 13-16 cirkus, hem till Örebro, dansworkshop mellan 17-19, sen hem till Sara - fira!
söndag. dega. dega. dega. dega. och antagligen plugga. och ta tag i mitt liv.

orka att hon ringde upp! hahah. söt ♥ jag får fan skärpa mig, linnéa- pisk.

okej. PANIK PANIK PANIK.

lördags var mys! tight häck, .. kul sällskap, god mat. ja, malin, han är snygg, hahaha.

Stört söt; Linda i sitt senaste brev; Och till armbandsgänget-snart är det Mcdonalds fest!!!!
ja, vi taggar!

Nu ska jag sova. Skam den som ger sig, mitt PA ska bli bäst. Ska bara komma på vad jag ska göra först.................. Kärlek L.

Kommentarer
Postat av: Malin W

uj mkt dans du, låter najs men bara du inte sliter ut dig.. ! D drog upp brallerna ;) syftar du på att 2år är snygg? wehey :D hehe, fortfarande lite chocka när ja tänker på det, fett najs att han kom ju! :) ah, nu blire inte så mkt sånt trevligt framöver.. :/ om man inte fixar nåt.. aja, tart annan gång vafan, :H vi ses! gött.. samma med mig dårå, PA -ska bli jäkligt bra -vill- bara komma på vad jag ska ha.. stress :S men puss! (L)

2007-08-29 @ 22:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0