sommar 2007.

hej alla fina. jag lever och mår sjukt bra. har tyvärr inte tillgång till nån dator för tillfället, sitter just nu hemma hos linn och dom väntar (argt) på mig .. haha. vi ska spela minigolf i den tropiska hettan. för vilken värme! har varit en vecka på västkusten och det var helt underbart! kärlek. timmyochcharlie är bäst. på fredag är det dags för sthlm och Diggiloo och jag är som vanligt; stört taggad. ska bli kul att träffa allt folk igen...... lite shopping blir det nog av också ;) nu ska jag rulla, ta hand om er. Puss Linnéa


Kommentarer
Postat av: Milla

Du är saknad<3

2007-08-08 @ 01:40:36
Postat av: sofie

välkommen hem snygging :D (L)

2007-08-08 @ 12:56:43
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0