Vråltaggar

fy 17 va kul det kommer bli !

imorgon kl. tidigt bär det av till eskilstuna för Rix festival, alltså BENGTZING och stugparty a la deluxe ;), kommer bli så gryyymt! nu är snart allt packat & klart, ska bara göra klart lakanet o så... fint (AA). bild kommer..
skitsvårt att veta vad man ska ha med sig, vilket väder blir det liksom?! jag satsar på klänning, (HAHA), fast har jeans med mig... biljetter är bokade. jag är taggad. hoppas inte på regn. och blir det donkan sofie eller? *ler*

måste fixa klart allt... vi hörs! ta hand om er! kärlek från mig ♥

Kommentarer
Postat av: sofie

DONKEN JA. :) hahhha.

2007-08-16 @ 00:02:29
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Sandra

vilket udnerbart namn påbloggen du har..:):)

2007-08-17 @ 17:34:22
URL: http://fashionbysandra.webblogg.se
Postat av: Marre

Stugparty & Bengan is the shit!! ;) Fan va underbart vi har haft det. Du är redan saknad! Och jag vill vill vill till Gbg på sön. Får städa, packa & flytta hela nätterna så kanske kanske det går. Puss på dig lasagne!

2007-08-17 @ 18:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0