Arne & Bert goes crazy

oh vilt. oh vilt. oh vilt.

Jag lever, eller nåt.
Vad har hänt?

Torsdag :
Tog en rejäl sovmorgon och hade två föreställningar, det var jättekul och det gick väldigt bra! Hann med en fika mellan föreställningarna med nästan alla i F-iss och lärarna på Java. Fikade gott och fick fina änglar av lärarna. Så sweet. Änglar med röda läppar, lockar och som står i första position.
Efter sista föreställningen drog jag hem till kalas hos Jeanette, yeah! Massa härligt folk, funderingar och tankar, god mat och trevlig stämning. Hem med buss vid 23. Skjuts?

Fredag :
Tvingade mig själv upp ur sängen, tog sin tid... Åkte buss till Sthlm kl. 12 och väl framme i storstan lyckades jag helt själv (!) ta mig till Liiiiiiiiidingö. Tack vare några få instruktioner av en viss Maria. Men fan va bra jag är. Vi gojsade, skrattade, pratade och fixade och runt 17.30 drog vi in mot stan och mot båten. Drack god glögg och hade mys på båten till Nacka Strand.
Där väntade en sjuhelsikes lång trappa. Jag försökte räkna, men eftersom Marre terrade mig ganska så hårt så är jag osäker. Men runt 130 trappsteg. Puh. Kändes i låren.
Vi kom, vi åt, vi segrade. "LAX!!!", "JULSKINKA", "SILL", oooooooooooooh "JULMAT". Kan väl säga såhär. Mmm, jag gillar mat!
Vi hade grymmisch platser (TACK MARRE..) och drack gott vin. Sällskapet brevid oss var lite sena, so what tänkte vi. Sällskapet kom sen, och vilket sällskap ... Ett gäng äldre killar (..) som berättade för oss att Martin kommer strax. So what, som att vi bryr oss om Martin.....? Martin kom och vi: :O. What? Etype ffs!
KUL. Satt alltså med det gänget, precis vid scenen och vilket galej! Stört sköna personer på alla sätt och vis... Vi döptes till Arne (jag) och Bert (Maria) och dom var lyckligt lottade över att ha oss vid deras bord. Vi med.
Det bjöds dricka, som för det mesta spilldes ut,, *ler*, det sjöngs, Erik vann; champagne yes! Precis innan showdags kissade vi. Surprise!
Ryska MTV hittade oss och bad om en intervju, glad i hågen sade jag; OH yeah. Och herrejisses. Vilken jävla intervju... Strip-two wifes-I´m getting nervous-ÖREBRO-dancer-no comments; NO CONDOMS- . Ja, fyfaaaaaaaaaaan Marre, crazy.

Showen började vid 21.30 och yeah, taggad. Artister: Linda Bengtzing, Andreas Johnsson, E-type, Linda Sundblad, Markoolio, Sonja, Bounce och gästartist; Jessica Andersson. Lyckat kan man väl säga!
Vi hade turen att sitta vid ett av de borden som artisterna kom ut på, oh yeah. Orka sjunga falskt till Alla Flickor, eller hur Marre? Men yeah, i våra hjärtan! "Marre!....., Linnéa!" 
Showen var kuuul och bra. Bengtzing var grym, och grymt snygg. Löve the gold dress. MMM. Backstage händer det mycket. "EEY hej Linnéa..... nejfan!" Vi tar om det.." ," Orka hångla med.."
Det var en galen kväll kan man väl säga.
En tråkig grej som hände var att min mobil blev stulen, ....., orka det. Tack för hjälp, tack många., men tyvärr.
Träffade många intressanta människor under kvällen, verkligen hur kul som helst!
Hem efter 02, och mycket mycket mycket mycket mycket mycket skratt när vi kom hem. Love!

Lördag :
Vaknade jääävligt seg, törstig och ja huvudvärk.
Segade oss upp och tog oss in till stan för lite julhandeln. Det kändes om man säger så... Men vi fick lite inhandlat dock :), fikade gott, log och jag åkte buss hem vid 13.30. En bussresa som var jävligt jobbig. En unge som lät som nån jävla alarmklocka och gud vet vad. Försökte sova och allt tog bara en jävla lång tid tyckte jag.
Skjuts hem och väl hemma..... ja..
Underbart telefonsamtal med Mia. I love her!
Och nu är jag så död.
Marre, din slampa, se till att blogga klart nu.

Och tusen tack för allt. Vilket stört roligt dygn..........
Så kul har jag inte haft på länge...... Behövdes.
Älskar dig. / Din Arne som nu däckar och undrar; va fan vill han? (och är förkyld, tack gode gud att vi fick ut våra jackor....)

Kommentarer
Postat av: Marre

HAHAHAHA. Bert garvar rätt rejält alltså. Men först och främst orka skriva Maria på en massa ställen. Liksom vad har jag nu gjort ;) Sen verkligen ett sjukt stort tack slampa. Underbart underbart underbart! :) Du är pure LOVE! Vi ses snart igen, då ska vi festa, skråla och sjunga falskt till Alla flickor igen. Längtar! :) Puss puss Your Bert

2007-12-22 @ 23:38:42
URL: http://marreolsson.blogg.se
Postat av: Sofie

Ni är roliga ni.
Synd det där med telefonen :( Det var därför jag inte fick tag i dig igår kväll/natt, hmmmm....
Pure, clean och REN KÄRLEK!!!
Ses snart va???! :D (AA)

2007-12-23 @ 19:30:48
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0