Återhämtar & Taggar

Vad är det för dag idag? Seriöst så vet jag typ inte.
Det måste vara.. söndag. För imorgon är det måndag - nyår och ja, Västerås.
Det kommer bli underbart - det vet jag.
Igår hade jag ett underbart samtal med Malin på msn, verkligen älskvärt. Vi pratade om allt och inget. Det är sjukt va mycket tankar man har... på gott och ont. Även jag och Sara hade ett tankvärt samtal. Men seriöst. Varför denna härva?.....

Kryssningen 28-29:e var väldigt rolig. Vad hände?
Bussresan upp sov jag typ på, E-type på Dinners, haha.. och väntan på terminalen var ganska lång. Andreas var stört taggad på att komma först på och gav onda blickar till alla som försökte ta sig förbi. Humor... In på båten, drinkdags för de flesta. Vi chillade på båten, orka Barbie som låter, spelade bort och vann pengar på automater, shoppade lite i taxfreen och kl. 21 var vi partyklädda (alltså stört mycket glitter & lockar) och gick hungriga och glada till våning 5 och BUFFÉN.
Vi åt, åt och åt.... Grymt god chokladmousse.
Kvällen; sjöng karaoke falskt med Andréa och Isabella aka Prinsessan, dansade stört mkt och länge och hade en toppenkväll! Träffade en mycket trevlig kille vid namn Mattias och vi pratade en del.
Det blev sent och jag gick upp tidigt. Gah. Kl. 9 var det dags för sol&bad, ett måste, och med juice i ena handen. Bubblade bubbelbad, skönt för onda fötter .. jag njöt. Poolen stängdes dock, men men.. Och ja, seriöst. Vilken sjögång det var på natten .. nåväl. Vi medverkade på musikfrågesporten som var svår, sen karaoke igen. Och vi skulle absolut inte vara med. Men vi var med; lögnhals och sedan bad han som höll i det att vi skulle avsluta det hela med VS för vi hade ju "den grymmaste dansen" (som jag btw lärde Andréa några få ynka minuter innan kvällen innan. ;F). Det var kul.. Lite mat, lite shopping, lite snack och lite skratt.
Och bussresan hem, GARV. "Haha, han kan ju fan inte gå, kolla, HERREGUD!.. nejmen, ååh han kanske har nått fel.... -tystnad."
Jag bara ler. En toppenkryssning, som vanligt, med underbara personer. Tack !

Imorgon kl. 12 cirkus om jag minns rätt så bär det av till Västerås.
Jag är packad och klar, det ska bli stört kul.

Kollar samtidigt på Notting Hill och kollade precis på vad jag hade skrivit; Jag är packad.
Det var ju ganska kul..
Nåväl, har packat klart och jag ska vara i Västerås 31-2. Sedan bär det hem för plugg....
Pallar´t inte.
Men nu tänker vi inte på det.

Utan, imorgon är det den sista december, och vi säger hejdå till 2007 och välkomnar 2008.
2007 var ett riktigt bra år på många sätt och vis. Det har hänt så otroligt mycket.....
Undrar om 2008 kommer bli lika bra? Det tror jag, om inte bättre.
Jag önskar dig ett GOTT NYTT ÅR.

Kärlek L.

Stuff;

-Fin, fast rumpa. (Notting Hill)
-and all the fuckers...
-Kärlekat........
-Förvirrad. December månad. En månad att minnas.
-Marre, ta hand om dig vännen. Finns här för dig.
-Glad för hennes skull.
-Jag är vild, grym, härlig, galen, och mycket mer. (*glad*.....)

avslutar med BLINGCATCHING och säger: ta vara på det ni har.

Kommentarer
Postat av: Malin

Älskvärt!
Sees imon -tagga- DDD
Puss och Kärlek!

2007-12-30 @ 22:45:43
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Mattias

Härlig summering av kryssningen, och tack för att du gjorde min ännu lite bättre! Jag vågar...

2007-12-31 @ 00:32:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0