"Hörneniniiii"

gårdagen var skum, flera sätt och vis.

Igår shoppades det med mor på Marieberg. 2 klänningar, 3 tröjor och annat... sedan hem till Emma för glöggmys, åh vad jag gillar glögg! Sedan ut på stan för fix med alla biljetter., träffade trevligt folk. Checkade in Strömpis, sköna personer.. När allt var prima drog jag hem till Emma, vi åt god middag och gjorde oss glittriga inför kvällen.
Klaras! Annandagsfest.... .alltså lite extra. Det var en kul kväll!!! Med tomteDj, snö, dans dans och mer dans.
Och mer.

image324

Hem, och fy fasiken va ont i fötterna jag hade. Resulterade i skratt från Olof och sedan hem i strumplästen....
Idag; S E G. På stan typ halva dan. Träffade Magda och Thomas. Mysigt!
Och nu... ett jävligt galet msnsamtal med brudsen inför N Y Å R.
För det bär av till Västerås.........

Men innan det händer det saker...
Imorrn är det kryssning på schemat och jag borde verkligen packa. . .
Slog i tån förut, fyyyyyfan va ont det gjorde. Den ser inte bra ut nu alltså.....

Jahapp. .. jaaaaaaa, hade ett MYS samtal med the women, Mia, stört saknad. Ses. Ja.

Och ja, nu ska jag packa till hög musik.

Tjing (orka att alla säger det nu....)
SÅ ; Bling!

Kommentarer
Postat av: Emmapemma

hallå jag ser ju drogad ut. shit. men kul hade vi !

2007-12-28 @ 20:35:10
URL: http://vattengalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0