Kan du tända ljuset?

Sitter och lyssnar på julmusik --> Bengtzing som btw ska medverka i Karlskrona, Melodifestivalen 2008. Och jag ska vara där.. Kanske...

image313

Final blir det iallafall!
Kommer bli stört kul...
Och .. RENT på svenska är något otroligt vackert, som jag saknar..

Sovmorgon idag... sen biologiplugg, religion, LABAS, toa; HEJ MIA, rep inför Battla, BATTLAdags, hem med buss.
HEJ sängen..... men nej, måste plugga lite.. men får inte upp arsslet härifrån. Orrrrrrrka.

Snart, snart, SNART är det dags för detta:
image312
Och det ska bli så himla kul.. Marre.., det är nästa vecka.....

TUSEN TACK
Linn för underbara, helt sjukt underbara ord på din blogg. Oj, vad det värmde!

Grattis Daniel "Danny, Dannemannen, Dannyboy, Danne" M. på namnsdagen. Puss!

   
1. Jeanette, Malin och jag på Jubileumsshowen. 2. Jag bjuder på den här.. 3. Jennifer och jag på Klaras. 4. Love!

Nu ska jag duscha och sen plugga lite. Tidig kväll ska det bli. Måste, pallar inte att gå upp på mornarna....
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Malin

ORKA att Linda ser Vuxen ut på bilden.. haha.. och vi VILL till Kalle "Anka" Krona =)-humor- haha..
Btw så tycker jag du borde satsa på att bli brandman =) Grymt het ;)
Clean Love / M.

2007-12-11 @ 23:58:05
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Marre

Ja shit det är snart. Riktigt snart. AHHHHHHHHHHHHHH galet!! :D :D :D Längtar. Puss puss

2007-12-17 @ 17:13:33
URL: http://marreolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0