tjingaaalong!

Vilken lååång dag det har varit.. kan ju bero på att jag var uppe ganska sent, på grund av en jävla massa tankar.
och tankar nu med vill jag lova. orka!

Gårdagen var mys med ett jättelångt samtal med Mia. åh, hon är underbar.
En massa dans var det.. vi testade med klänningar, o musiker... kmr bli bra.
idag; sovmorgon=skönt, religion, dans.. sista med tuva för den här terminen. sad! drog till stan ¨på jakt efter heta byxor, vi fann ett par ganska bra på twilfit, yeah. Sedan käk med bruds innan finalrepet som verkligen är stört fult, jag bara ler..

*har en hel hög med läxor som jag borde ta o göra, det får bli imorgon. nångång mellan rep, religionfilm, skola, pacos.. eh aa. vi lösert! -not.

-Bilder kommer en annan dag..

Ge mig jul nu tack.
Sov gott alla.
Malin Rosén, jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

sommar eller vinter? :)

2007-12-05 @ 01:18:20
URL: http://lovingnurse.blogg.se
Postat av: Malin

Aaaw (L) Jag Älskar DIG!
PUSS!

2007-12-05 @ 08:53:08
URL: http://MaalinR.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0