Uppdatering, javisst!

Gnäggande härlig dag i Stockholm i söndags..
Vi börjar med söndagen för det var så jävla härligt. Trött som jag var, varför får ni veta sen, åkte jag till sthlm på morgonen och sov hela resan upp. Kl. 12 mötte jag the gang som stavas love , det var humor på hög nivå och danskan låg på topp. Mycket skratt och mycket flumm. Dagen spenderades på stan, vi kollade i affärer, shoppade lite, träffade folk från Julkalendern och fick fina nisseluvor, the gang delades mellan matställena donken&kungshallen. det var gottgottgott!! Vi sade adjö till vår danske vän Nathalie som verkligen var helt vild på danskan. Så stört kul. Och begav oss till Globen för Stockholm International Horse Show. Det kissades (AA), och fixades lite och vi gick till våra platser, rad 3 i sektion A. Gooodie.
Som ni kanske vet är jag inget fan av hästar så man kan ju fråga sig vad jag gjorde där. Men de upptäckte man ju lätt under kvällen. För vilka underbara vänner man har! Helt sinnessjukt galna, härliga, knäppa, söta och ja bäst. Vi hade stört kul och showen var faktiskt bra. Det var ju verkligen show; med eld och is ;), horseball, m.m.. Vid 20.35 var det dags för kändishoppningen. Då var vi taggade till tusen. Bengtzing var 3:a ut och red till Jag ljuger så bra och vi satt på helspänn. Orka vara nervösa, haha.. Linda och Trasan såg glada ut och vinkade glatt när dom "kände på banan" och väldigt koncentrerade, :). Trasan var lite busig under tävlingen men det gick hur bra som helst. Dom klarade första "omgången" och fick även rida omhoppningen eller vad det nu hette. Och dom rev nada! Fick 39 poäng i stilpoäng och gick rakt upp i ledning. Jubel på rad 3. Dom kom 2:a allt som allt och dom & vi var jättenöjda. Showen var lång, så det blev ganska sent. Kom väl hem... ja, nej jag vet inte.
Men fyfan.., så himla mycket K Ä R L E K under den här dagen.
- min gångstil, kissa, mat, orka, ;F, smisk, lektion, "man spyr ju typ", (go), dansmoves, kittla och surkärring. Med mera.... -
Ja, dee vaaar een dailig däg me mine jänter! (jag försöker .........)
 Hem med buss måndag morgon och direkt till skolan. Orka det. Orka kramper. Usch.
Ville hellre stanna kvar ♥

Kommentarer
Postat av: Malin

-garv, garv, garv- "min mage" HAHAHA, STÖRT Linnéa SÅ STÖRT.. HAHAHA.
Men jao, tack igen för allt! Så Fucking Jävla KUL! Behöver ju inte gegga nåt mer här, du vet vart du står hos mig =)
Love You!

2007-12-04 @ 11:19:04
URL: http://MaalinR.blogg.se
Postat av: Milla

-ASG- Underbar blogg.. Vill tillbax. orka sitta här hemma :/ Du är underbar. du är älskar o saknad (L)

2007-12-04 @ 14:09:05
Postat av: Sofie

Uuuunderbar blogg! Så mycket garv och kärlek.
1000 tack igen! Lär göras om snart...
Din gångstil (ja) mycket snygg! ;)
Och danskan... Tyckte det mest lät som norska det du skrev -ASG-
Du är redan saknad!

2007-12-04 @ 14:52:51
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0