Pust. Hemma. Trött. Och så sjukt glad.

Vilken sjudundrande helg! Helt galet... jag har inte riktigt hunnit smälta allt.. Helgen; minne i mitt hjärta.
Vad hände? Kom till sthlm i fredags då, ohoj va taggad jag var då... tog en snabbis på stan; träffade Magda :D, en kortis... sen drog vi hem till Micke. Åt god mat, badade och gjorde oss i ordning..
Showen; det bästa jag någonsin sett .. *helt stum* Oj, vad dom anspelade på sex - precis min humor.. -ler. heta kläder och sjukt bra framträdanden... Karaoke, -asgarvar. Jag sjöng, DET var galet ... Kul!

"Det var det jäävligaste, .. det var det jävligaste jag vart med om..!" ( Orup gäspade när Lena pratade om sin barndom... ni skulle ha sett hennes min..)
Showen; mkt dans... klädbyten, humor.. Lena som prästinna (kan man säga så?), sjuksköterska, hemmafru och mycket mer. Klänningarna var fantastiska! Och japanerna! Icke att glömma! Dom var sjuka..
Hem till Micke&Mats, åt lite - sen sängen. Trött och glad. Köpte; en tröja, affisch och program. Najs.

Lördag: Vaknade, åt frulle. Stan *söder* klockan 11. Var i Pärlshopen och handlade lite, på WAY och köpte bokstäver för att trycka: klockRENT . , Suggcé, Grismakt och ett hjärta. Sen till Weekday; fyndade 2 par jeans (Cheap M.) för endast 200 spänn. Jag är grym på att shoppa smart. 75 % rea, det gillar vi.
Sen genom Gamla Stan, åt god italiensk chokladglass i kylan, man måste liksom äta glass där - tradition. Mot H&M, Drottninggatan o.s.v.
Köpte lite presenter; nalle till Maritas barn, fina saker på Mique, och till mig själv ; en klänning-en tröja-ett linne på H&M och underkläder.
Och rosor till Linda, weei.
Tog tunnelbanan hem till M&M, Bella låtsades att hon körde och var störtnöjd. Alla omkring henne bara log, hon kan verkligen charma alla. Väl hemma, badade och åt sjukt god mat. Gjorde mig iordning, stressade som en tok. Man kan ju inte komma försent.. gaah. Men vi hann, såklart.
Var alltså på RENT för 3:e gången (inget freak!) med M&M. 2:a raden i mitten , myys.
Åh vad hon ger kärlek på scenen, ögonen bara lyser..
Så en superkväll!
Hem till schlagern!  (spelade in såklart.) Så vi åt och kollade på schlagern och skrek och skrattade. Vilken konstig deltävling. Ugglor och falsksång sammanfattar tävlingen. Och skinnbrallor och kycklingdräkt..
Mja. Galet. Hejade på Andreas, lätt. Han var ju lätt grymmast. Dom andra, jisses.

Nu är jag som sagt hemma. Trött .. Åhh vilken helg. Så mysigt. Nu ska jag kolla på alla bilderna och minnas ;). -ler.
Hörs, hasta la vista; Baby !

Malin Rosén: Du är BÄST. Ville bara skriva det... ja. Det är du verkligen.

Kom på: PALLA. skola imorrn....... gah.

Ehh. Pussar! / L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0