Schlagerfeber råder

Hett. Hett. Jag är taggad. Mello snart :D Yeyy!
Efter att ha legat hemma sjuk i mer än en vecka (vattkoppor; det värsta jag varit med om...) så är det najs med lite härlig underhållning på tv.. Håller på Sebbe, Magnus och.... hmm. Alltså Nanne kommer säkert att gå vidare.. vad annars. Men låten .. tveksam. vi får se... spännande ska det bli iallafall. Schlagernörd som jag är.. (enligt speciellt Anton..) och han har rätt! haha.
Jag och det här med blogg.,.. mm, vet inte om det kommer att funka. men jag ger det en chans. Sjukt kul att läsa andras ju, så jag tänkte dela med mig lite om mitt otroligt häftiga liv också.. -host.

Nåt som är gött; har sportlov nu. Hurra! Så det blir pulkaåkning med vännerna, övernattning, klädpoker (HAHA, slutar aldrig bra..) och storstan den 23-25:e. Ska på LENA&ORUP på fredagen, ska bli oerhört kul att se showen. Den kommer vara... magnifik. det vet jag redan nu. Sedan på lördagen blir det shopping; yes. Och på kvällen RENT med Micke&Mats. Mys. Träffa bruden :). Mer om detta längre fram..
Nu ska jag ladda med Värsta schlagern (grym låt!!) och ska byta om till schlageroutfit, :
Rosa boaorm, paljettklänning och stövlar. Bara för att reta pappa. Han tycker jag är galen. Ha! det tycker även min bror ... (AA). förstår inte varför; vänersborg ligger väl inte så långt bort....? -ler.
Puss och Kräm, take care! / L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0