Segt med skola. Huvudvärk. Trubbel = dagens ord.

Hej ... fasen va trött jag är.  Och huvudvärk har jag. Veckan har väl inte börjat så bra...eller jag vet inte riktigt. Kärlekstrubbel på alla håll.. kanske inte för min del. eller jo, egentligen.. men nää. Dansen i måndags var dock grym, först jazz med Tuva (nya läraren) - sjukt mysigt och kul. Sen Entré med Maud, som vanligt toppen. Håller på, tillsammans med Magda att förbereda en danslektion inför fredag nu.. vi ska hålla en lektion på idrotten med en killgrupp som ska få göra en dans till en queenlåt och tjejgruppen ska  få dansa till Moulin Rouge. Så lite show blire allt ;) ! Kul.

Måste plugga nu.. engelskaläxa tills imorrn.. biologi och matte ska göras. Orkar inte.. kan inte tänka klart.

Guldmaskgalan på måndag, Linda är ju då nominerad i klassen : Bästa kvinnliga huvudroll... musikal. Starkt motstånd, men jag håller tummarna. Lena+Orup är ju också nominerade i flera klasser, yey. Värda.

Händer i mars..:
- Danslektioner med folk från Danshögskolan
- Mello final den 10:e, hem till Sara - sen Malin. Mys!
- Kryssning den 18:e , röja röja röja. (schlagerkryssning... :D)
- Fira Micke 50 år, i Sthlm. Vara värdinna på la fiesta; 24:e
- Så ska det låta, då jag var på inspelningen, Linda; 16:e.
- 10:e, sista Rent för tösen. Jisses vad tiden har gått snabbt.. (-kärlek-)
- Malin R fyller 19 år DDD. Den 2:a. Grattis het.

Plugg nu. Dusch. Telephoona lite. Sova sen.
Godnatt Sverige.
Puss & Kräm!



~ Heta skor, egobild i svinigt snygg tröja -ler. Svin city!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0