Storstan, ..mår; prima ballerina!

weeiii . Imorrn kl. 13 tar jag, mamma och Isabella tåget till Sthlm. Gött! Åh vad jag har längtat! Precis färdigpackad, typ... :P. Idag har jag vart inne i stan och träffat Jeanette och Emma. Vi gick på stan och förfrös näsor och händer, fy fasen va kallt - vilken ruskig vind .. Jag köpte guldiga hänglsen och hårsaker, .. sen åt vi pommes, fy va längesen det var.. lite nostalgikänsla faktiskt ;) , sedan bar det hem till Emma, hade det myys. Mor min kom och hämtade mig, M-berg och annat. Hade fått mitt paket från H&M, en vit tunika. Jättefin!
Annars, har packat och fixat här hemma.
Kläder inför sthlm, beslutsångest ,-haha!
Lena&Orup: Svart klänning,guldkofta, svart-guld skärp, gråa strumpbyxor och svarta lackskor.
RENT: Guld-vit tunika, guld-rosett skärp, gråa byxor, svarta stövlar. Och fina hårspännen ;)
Bilder kommer upp efter helgen..
Jag är en jävel på att planera.

Hmm, jag är ruskigt danssugen nu, lääängesen ... segt!

Dags för duschen. Hej o hå, sen sova. Vill att det ska bli fredag nu.
Puss och Kräm, / L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0