1 juli...

Det känns lite galet. Att det är första juli idag... vad hände liksom? typ en månad sen man slutade, vad har man gjort..?

Idag har jag fortsatt med städningen, blir hur fint som helst ! *nöjd.. haha* . Jag och familjen drog på en shoppingrunda vid lunchtid, jag spenderade mest min tid på IKEA där jag typ handlade lådor, mera lådor och en förvaringsgrej, måste få ordning på all skit.. Ett stopp vid Marieberg gjordes; där det inhandlades: bruna dansbyxor, guld nagellack, hårinpackning och underkläder. När jag kom hem blev det mer pyssel och nu har jag ont i fötterna efter att ha sprungit upp och ner för trappan och euhm ja nåt. Vädret är nu strålande sol så jag är stört taggad på en promenad med tjejerna. Kanske ett dopp också...... om jag lyckas övertala dom. tveksamt, det är ju ändå rätt kallt..

wooho. har kommit på lite nice grejer till mitt PA... om det går.. svårt med syfte , orka..
men det vore grymt! måste inhandla en systemkamera isåfall, mamma var inte taggad på det.. hah.

Nu är jag vrålhungrig, ska käka mammas nygjorda piroger, *tusen tack för det!*

Love from me .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0