Bä bää vita lamm

heeeeeeeej.
jag mår tokbra.

åter igen så är jag helt jävla chockad över hur tiden kan gå så fort... det är väl som man säger: det går fort när man har kul.. alldeles för fort.. vi håller på och repar och repar, börjar bli bra nu. feedback hit och dit och galna grejer händer. som till exempel; så började mia och ett gäng skrika (först ett bröl) BÄÄ VITA LAMM (och sjöng en bit) bara för att vi andra skulle köra på och ge den känslan vi fick av deras sång (.....) till publiken. helgalet! på eftermiddagen hade vi högläsning, HAHA, mia med sin berättarröst... ojoj. det var tecknat, namnstag, horoskop, stigfur m.m..
ingrid tyckte jag var en crasy girl när jag visade kort på trosgördel och jag kan hålla med, fy fan va fult det är. vi var ett gäng på stan idag för att sätta upp affischer och leta reda på vita trosor som typ har shortslängd... inte lätt att hitta. vi var överallt, men icke..
annrs, så har jag kollat på bilder (yeah, snack med Emelie i telefon, planera (AA)..), sjukt kul.., ätit en massa, duschat osv. sitter just nu och planerar lite med presenterna till mia&ingrid. det kommer bli så gryyyyymt. (A), bra idé linnéa - ja!

och vips så är det liksom helg typ NU? morgondagen ser ut så här: jobbaaaaaa, stan, träffa M&E, hem till Linn, tagga. lördag: DIGGILOO i Hällefors (iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih.) söndag: bio (Harry Potter) och fix med presenterna, skriva ut kort osv...

gött mos kallar jag det.
sen äre måndag, genrep.. sen äre dags för föreställningar och mycket annat kul, som t.ex; filmmys på den stora vita duken+mat, ut och äta med AVTRYCK:s`gänget, fira Thomas, partyparty på lördag kväll ; när allt är liksom över....................... okej, nu börjar jag nästan gråta.
eh. tänker inte mer på det utan slänger in en bild som det bara lyser kärlek om.

image135
dom betyder mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0