Fix, bio och annat

hallå hallå.
gårdagen var som sagt helt galen. på dagen var jag och badade med linn, skönt :). vid 17-tiden åkte vi till Hällefors, åt gooood korv på Statoil och begav oss sedan till herrgården. Hur mycket folk som helst, ! Vi hade "platser i det gröna" som mest var... brunt. Iallafall så blev det brunt. Det började regna så fort vi satte oss i våra fina stolar, mamma var typ sjuk, Isabella undrade när vi skulle åka hem och pappa undrade varför i helvete vi hade dragit med honom på detta... jag själv stod fin i min plastponcho eller vad det nu kallas. Sedan började showen, första akten var som sagt seg... ljusglimtar då Bengtzing körde. Regnet ökade och det var bara att skratta. Det började vid ett tillfälle att hagla, då undrade man vad man gjorde där... sedan hade gänget en paus på ca. 30 min, så ovärt för oss andra att vänta i kylan, men nåväl. Andra akten var bättre, som så många andra har sagt. Med spanienparti, Eurythmics, ljuger och annat. Bengtzing gjorde så att man orkade. För hur go var hon inte i sina gummistövlar och rockklänning ?! Kvällen var lång, kall, blöt. Men ändå mysig. Lera överallt, men ändå glädje. Efteråt väntade jag en stund och ut kom sedan Linda. Vi hade en kort pratstund och hon tokälskade min skylt .. haha. Krampusshejdå och mys. Hem sedan, galen bilfärd - halvnaken, kall inlindad i filt och åt en massa mat.

Idag vaknade jag seeent. Igår också faktiskt... hm. Tog en sväng till Marieberg, Willys, Elgiganten osv.. köpte patroner till skrivaren så jag ska sätta igång nu att fixa med presenterna... kommer ta tid och jag har inte tid, gah. Vid 17-tiden är det dags att ta bussen med Linn&Andréa in till stan; bio , najs!

pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0