förvånad.

jag är en piggelin.

va fränt. mitt förra inlägg blev publicerat. det trodde jag inte.. har apamycket problem med internet här hemma och får titt som tätt utbrott på min käre dator, men just nu verkar den ju fungera..

fortsättning på förra inlägget....

*glömde en viktig grej från tältningen, haha. TYSKEN!
han är allt bra härlig på alla sätt och vis, visst linn och andréa?

sen jobbet slutade har jag typ svullat sjukt mycket, fattar inte att jag kan ha ätit så mycket som jag har gjort. nea gilla mat javisst. igår for jag in till stan, träffade Hanna :), vi hade det mysmys på stan, sen for jag hem till emma, - vi drog upp på stan till the planet och käkade gott, drog sedan till stortorget för rixfm som inte var så jättekul nej, men hej va kul det är att kolla på allt folk! och åka karusell! helskön kväll, malin kom och vi satt utanför slottet och hade det trevligt. sedan hem till emma, säng tack. ont i benen.... och idag; gick upp ganska tidigt och åkte till malins jobb och checkade in placet och han .... han var snygg men dock inte såå snygg som jag förväntade mig, men en trevlig vistelse. sedan hem till emma igen, upp på stan, hem och åt lunch, stan igen och shopping, för yeah jag har fått lön! *nöjd* inte så mkt nej, men skönt med cash. det shoppades: ett vitt linne, en ljusblå klänning/linneaktigt, en brun klänning, en brun väska, armband, halsband, örhängen, kalender, pennor, badring, koppar, tatueringar och en ring.. tror det var allt. och en massa glass har jag ätit!

btw. fasiken va mycket grodor det är i år :O sinnesjukt. en kväll när vi skulle hem till andréa så såg vi minst 35 grodor på ditvägen och antalet sammanlagt (dom vi såg på hemvägen..) blev typ 70 st. galet.
i tisdags såg jag allsången som var skit, sen var det morden och det var typ skumt och sen såg jag Fame och den var kul att se... men den var inte alls som jag trodde den skulle vara.. men bra!

händer:
- Västkusten; Ramsvik på söndag, kommer hem den 5:e aug.
- Shoppa klänning imorgon, sen stan? sen käk....? måste ringa.
borde verkligen städa, vill sova och äta. ska duscha.

tack för dom här orden:

"talangful till tusen, svårt att hitta ord!! dina ögon förmedlar..."
"tack för allt kära linnéa, du finns i mitt hjärta.."



checka in min bilddagbok (Rockhulda) ska försöka hålla den lite mer uppdaterad... ska försöka.


Lindgren tackar för sig.

Kommentarer
Postat av: emma

hihi vad mycket du shoppade. å tänk vad mycket det hade blivit om jag inte var med, typ det dubbla ;P
kram

2007-07-26 @ 22:30:14
URL: http://vattengalen.blogg.se
Postat av: Linnéa

sant så sant emma. tur man har dig...! :)

2007-07-26 @ 23:16:04
Postat av: Sassa

jaap :D disco å showdance.. ska börja på Karro nu till hösten. lite nervöst.. hehe :)

2007-07-27 @ 00:02:57
URL: http://sassans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0