Helg..

tjing, tjiipong!

allt väl? jag mår prima, skönt med helg... men viket sjukt väder?! tog en sväng till säbylund med isabella förut idag, när vi väl var i vattnet så började det regna, tillslut öste det ner... galet!

Ruskigt skön dag på jobbet idag! Vi började soft med Stepp (!), 1 h med Mia; hur kul som helst! Vi körde en kombination och yeah det var nice! Efter steppen var det dags för glass&fruktsallad, kaffe/saft - :D.
Långbord med skratt, mat = detgillarvi. Efter fikat fortsatte vi en stund på Markurells för att sedan ta en lång lunch.. Jag, Emelie och Kristofer planerade AVTRYCK- tröjor, oh heta! DDD. måste fixas... orka semesterstängt :S. Eftermiddagspasset började galet med att Mia fick värsta lustkänslorna (HAH..).. vi fick även besök av Monika och Linn :), kul med publik och feedback.

"Om vi inte gör avtryck , innebär det att vi är helt ensamma."

Orka, att alla säger-tycker-tänker olika om framtiden. Hur ska jag veta vem jag ska lyssna på? allt låter ju väldans bra... men som sades ; this is my year.... jag satsar.

Mys med sms från fin, träffas nästa vecka :). Det ska bli kul...

Och! Nästa lördag ska jag på Diggiloo ju DDD, känns helt galet! Men fy så kul. Och idag och NU är det premiär för Diggiloo-gänget. Håller tummarna stenhårt för Linda - all kärlek till dig.

Och hej jag vill ha massage.... (AA). jag kan laga mat vettu,.. haha.
nejmen, ses jatack. nutack. hörstack.

Nu ska jag bannemig sova, för jag är helt slut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0