Mycket som händer ...

hejsvejs.
aa, det är mycket på gång. vet knappt själv vad jag gör.. sitter just nu halvt sovande med riktigt ont i mina lår, min rumpa och fötter. inte roligt nånstans, behöver helg nu. men samtidigt är det så sjukt himla kul att jobba! så tokunderbara människor. jag finner inga ord om hur kul det är...
vad har vi gjort då? mycket bra fråga.. jo, igår var radio och intervjuade oss och idag kom Nerikes Allehanda och gjorde ett reportage om oss. fotografen tog en sjuhelsikes många bilder, ska bli spännande att se imorgon vad som kommer med...
kul grej:
Ingrid: "Hmm.. torsten, nej... nejmen, TORKEL! nej, va fasiken."
Kristofer: "Tumult?"
Ingrid: "Ja, så heter det kanske ja.."

och orka att hon har varit utklädd till en prinskorv och dansat tåspets?! och mia med sin blodkroppsdans... och på diagonalen: tänk er att ni har på er rosa tights och svart dräkt. oavsett kön. och så vill jag se en pose. mm, så här.
seriöst. ingrid och mia tillsammans är oslagbara.
KITCHENFUCKER. inga kommentarer... "HÖH. jag sa faktiskt inte fucker. utan kitchenloover. mia ditt snusk."

företällningen börjar verkligen ta form nu och det är så kul att börja jobba med detaljer.. biljetter släpps snart, kom och titta. KOM! ska lägga ut den heta affischen här så fort jag får den. den är snygg!

Annat som händer:
- Igår var det megamys hemma hos Linn. Jag, Andréa, Linn+familj kollade på allsången&morden. Vi mumsade på jordgubbar, 3 sorters glass och brownies. det var sjuuukt gott. eftersom min lärare beordrade oss att äta glass&jordgubbar tog jag det på stoort allvar.
- träffade Emma, Malin, Jeanette igår. Vi var hemma hos Jeanette och kollade på finfinabilder och bara hade mys. Nu befinner The Dolk Family i Dalarna, i 5 veckor framöver.... det orkar vi inte.
- helgen; blir nog sommarstugen med hela fam. + micke&mats. och mormor! det blir najs.
- jag har så sjukt ont.
- dricker asgod trocadero för tillfället och har en vetekudde på mina lår.

lindafronten är det mycket som händer...
bland annat så har hon ju varit sjuk väldigt länge och väldigt mycket. det gillar vi inte alls.. men hon verkar vara på bättringsvägen nu.. premiär på fredag i ronneby. ååh va jag håller tummarna för henne.
sedan har det även skrivits om at hon inte ska på släppa nåt album ... vilket är helt sjukt. så namninsamlingen bör alla skriva på tycker jag.. som btw. var med i dagens aftonbladet. checka in!

http://www.namninsamling.com/site/get.asp?Linda_74

wooho. i dagens expressen så är det ett litet reportage om Diggiloo...
riktigt snygg bild på linda, charlotte, lotta och molly. spännande med lite spanskt..
strippa? haha. och dansa, yeah.

Har precis bokat Diggiloo för hela familjen i Hällefors den 14 juli. Och jag är så stört taggad! Sen blire Diggiloo även i Stockholm i augusti... yes!

Orka att hon inte ska till NKPG. måste planera om... trist.

Nu ska jag äta glass, sen kanske se Pussy om jag inte somnar..... Ha det så bra ni underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0