Nerikes A.

hot, very hot.
godkväll. kul dag. väldigt kul dag. vi dansade med våra fina vita kläder DDD, och hej min kjol är kort... måste fixa hotpants-big mama pants ;) provade faktiskt ett par finfina på Åhléns idag med Emma (puss!!), mina lärare tyckte det var hett, väldigt hett... hhaha.
annrs så var det pisk-smisk, rikard ;), prat om framtiden och mys. love them!

och ikväll var det allsång och fin var ju med , nice! så söt, trallande glad.. som alltid.

efter allsången som typ var sämst var det dags för promenad som innehöll: sniglar, BAKAKAKA, grattis och ÖÖH. okej, jag är trött och ska sova nu. på momangen.

juste. vi var ju med i Nerikes idag, värsta uppslaget.. fin bild på mig - eller inte. men checka in, sid 12 första delen, yeah.

puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0