Offprint? eeh.

godkväll.
offprint är nog inte rätt ord, haha.. menmen, AVTRYCK is the shit! riktigt nice..
har kollat på Göta Kanal, Kanalkampen med familjen, kul film! Har svullat vattenmelon så mycket så jag ser ut som en .. (AA). gott! det är sjukt va tiden går fort när man har roligt,..  liksom inne på 3:e dansjobbsveckan, what?

nu tycker jag det är dags för en fika med vänner.. måste styra upp det, vad händer runtomkring mig liksom? jag är inne i min lilla dansbubbla och bara myser.

orka att min bror + flickvän är på rhodos, :O. jag vill också..

nejmen, kanske lite mer vattenmelon... och jag borde verkligen planera PA.
PISK PÅ DIG LINNÉA.

btw. se till att boka biljetter till föreställningarna.....! 8-).

YEAH. Imorrn ska vi vara med i Nerikes, nice! Och annons på onsdag och lördag; checka in...

Fetingpuss från mig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0