påldans. dans på stan. hud.

tooddeluuuh.

hej på er alla. hoppas allt är bra med er... jag mår superb men har som vanligt ont, haha. har haft en jättekul dag på jobbet.. vi tog en runda på stan och dansade bland annat på likkistan, stortorget, utanför åhléns, utanför nikolai kyrka, på bron vid slottet och längs med drottninggatan.... händelsrikt. oj va folk glor och kollar snett. inte så konstigt kanske ;) men så grymt kul! vi har även haft pajparty, vilket vi hade igår med faktiskt.. nästan alla i gruppen gjorde varsin paj och så gjorde vi en buffé av allt, med två efterrättspajer... mums! vi hade även glassparty (AA) idag. först så köpte jag päronsplit och sen så köpte mia&ingrid piggelin, det var gott!
idag så körde vi även lite med projektorn och den finfina duken, som luktade apa btw..
vi hade helmysiga, galna små samtal idag och det talades om: strippa, påldans, mer naket, - njae, mer hud!, naggiga små... vitaminer, "när jag var liten.." och mycket, mycket mer..

Väl hemma så är det bra väder?! helt chockad och för trött att reagera, wops. typ sov en stund förut, duschat, fotbad osv... nu ska jag mejla; alla mina vänner, alla som jag känner. För ni måste komma o kolla på oss när vi dansar! Se info längre ner i bloggen.... Kom!

* grymt peppad på tåspets till silent shout.  så nu ska jag dansa, jag menar.. gör ju inte det annrs liksom :O ;D.

PussKramKärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0