tokfia.

Efesos var gott. Jag åt som så många andra kycklingspett, klyftpotatis och gooda såser. Hej tzatziki! Hej fräsch!
Tokmysig kväll med gänget. Störtsköna personligheter. Hela dagen har verkligen varit hur kul som helst.. kärlek.

check this out:
   
emelie&jag. jag i frääscha eyebrown. alla på efesos. mitt hår efter en hel dag..

nu lockar sängen oerhört mycket...
men först.........

GRATTIS THOMAS!!!
Hoppas du får en helt sjukt bra dag. Puss snygg!

Sussninuss.

Btw. MIAAAAAAAAPIA. jag vill ha tejprullen. för imorrn, då jävlar blire tuppkam. eller spikes. akta dig.. du har ingen chans, mooohahhhhhhhhhhaa!

Kommentarer
Postat av: Therese

YEAH :D Vi landar nio på morgonen haha så vi ses absolut där, Puss&Kärlek!

2007-07-23 @ 21:31:39
URL: http://theereses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0