Vart ska jag börja?

hej på alla fina!
det har hänt så otroligt mycket kul den senaste tiden, har befunnit mig i ett lyckorus utan dess like. ska försöka återberätta lite..

AVTRYCK 2007 är nu slut och det är hur tråkigt som helst. Har dansabstinensbesvär, mia&ingridabstinensbesvär... (jag kan fortsätta länge). sedan jag skrev i onsdags, ..(tror jag det var) så har vi bara jobbat på och haft hur kul som helst. torsdagen mådde jag inte helt prima men tacka härliga människor för uppmuntran! *du har en sådan scennärvaro, koncentration och dansar så otroligt bra att det inte syns på långa vägar att du mår dåligt..* . Skönt att det inte syntes. Mellan föreställningarna kollade hela gänget på en film som har en lång filmtitel och som var väldigt bra.. När vi var klara runt 20-tiden fick jag skjuts av min bror till Hästhagen - fira Thomas ! :). 18 år, yeah. Vi hade det urtrevligt med god mat, beachvolley m.m. Snabbcykling av emmaochmig in till stan så jag hann med 23.15 bussen hem. Sova. Fredagen, yey. Skön dag.. på 15-föreställningen kom Marita o Simon och kollade, Vilgot hade barnvakt; hans ögon är underbarast! Föreställningen gick helt okej, inte en av de bättre men bra. Tack för blomma M&S! Sedan togs det en massa kort med kristinas systemkamera och hej va snygga dom bildeerna blev! Sedan var det mys i köket med sång av Mia och Ingrid om oss, pruttlek och skratt. Pruttlera is the shit. Föreställningen på kvällen gick kanon! hur kul som helst, helflummiga var vi .. vi verkligen röjde runt på golvet. Mamma, pappa och Bella var kollade, och även Malin och Emma, tack för snygg blomma! Sedan hem med 21bussen och fix med presenterna (böckerna) till ca. 03.30 på natten. Skoja inte att jag var trött då.. vet knappt vad jag skrev. Sedan upp tidigt på lördagen, in till stan, mötte kristina, fick skiva, till korthuset för att skriva ut fler bilder. Fix, fix och fix på Donkan med kaffe i ena handen. Sedan drog jag till Nya Teatern. Hela familjen Eklund kom, söt moa! :) jag sminkade mig och gjorde iordning hår och sånt.. det skrevs i böckerna och vips så var det dags för föreställning. den föreställningen gick inte så bra, men oh. den sista. den gick så sjukt bra. finner inte ord om hur bra den gick.

efteråt var det dags för överraskning. oh jo. AVTRYCK 2 av Mia och Ingrid. Och fy fan va vi skrattade. Parodi på föreställningen och det var så sjukt kul. ÄÄÄ... K K K .. T! ä. KKKKK. tttT . Ä K T!
(ni som fattar , fattar..)
sen var det pizza för hela slanten och mys. M&I öppnade presenterna och blev hur glada som helst! *glad*
den finaste present dom någonsin hade fått... yeah. alla var nöjda och glada och svettiga. vi drog till markurells och röjde runt där, duschade och dansade asset av oss. grät när jag skulle åka hem, men tack för betydelsefulla ord från mia och ingrid - ni är bäst! jag kommer lyckas,.. jaaaa.


TACK alla som var med under AVTRYCK 07, en av de bästa tiderna i mitt liv. <3

Annat som hänt...

Jag har tältat med Linn och Andréa, söndag-tisdag. Och det var hur kul som helst. Om vi bortser från Oliver (skitäcklig larvliknande grej med pansarskal..), alla snaajglar, att det var svinigt kallt första natten och på tok för varmt andra natten. Annars var det verkligen mys. Lite oroväckande att det kanske är sista gången vi liksom gör något tillsammans, alla 3.. kanske är sista sommaren tillsammans? ingen kul tanke...
Vi har hunnit med att kolla på film; the holiday (bra, fin, se!), little miss sunshine (inte lika kul som man trodde den skulle vara, man irriterade sig mest på pappan..) och idag såg jag själv GREASE och ja, jag sjöng som en tok, songbook ffs.

Kommentarer
Postat av: Sassa

åhh, dans abstinens känner jag igen. (a)

2007-07-26 @ 23:35:00
URL: http://sassans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0