AVTRYCK 2007

... kommer bli så sjuhelsikes kul! Och ballast.
Första dagen på jobbet och jag är helt slut i hela kroppen, känns att man har dansat ett par timmar idag kan man säga.. vi hade en del galna övningar idag, som till exempel; värderingsövningar, ligg ner och räkna i 60 sek, skrik i 30 sek (man skulle alltså själv gissa hur lång tid 60 respektive 30 sek var,.) och vi hoppade runt som apor. galet men fy va kul. Helt underbara lärare - Mia och Ingrid. Det känns som att lektionerna framöver kommer bli en aning flummiga med dom, på ett positivt sätt - dom är såå sköna. Hela gruppen känns great, en del folk från tha old gang (yey!) STAMMAR 06, känns kul !
Känner redan nu att jag kommer ha ont imorgon.. ajjjaj.
Mina arbetstider ser ut så här:

v.26 = tis-tors .9-16.00, ledig fredag..
v. 27 = mån-fred. 9-16.00
v.28 = mån-fred. 9-16.00
v.29 = föreställningsvecka; måndag ännu ej klart. tis-lörd. 13-19 och framåt.
Föreställningarna kommer äga rum på Nya Teatern kl. 15 & 19.

* Emelie, ha! Vi är grymmast på lunchpasset -ler.. gött med kudde och lite galenskaper.. och så är vi duktiga (AA).

Sitter och bokar tåg, buss osv. inför sommarens spektakel, lika bra att boka nu; blir billigt och bra ju ;). Sofie, tagga. Boka ;) haha. söt!
Måste göra en uppgift tills imorgon, en skrivuppgift om AVTRYCK och det är en rätt svår.. fråga.
Så jag ska klura på den en stund, sen blir det förhoppningsvis en liten (måste sova..) stund på msn med Malin, Sofie... yeah. kärlek!

Men först ska jag äta lite och bara blunda lite, bara en stund..

linnéa är sur.
MEN BRA ATT HON INTE SKA TILL KALMAR. Sääääääääääääämst!
hm, malin förstod inte. lika bra att förtydliga:
DET ÄR INTE BRA ATT HON INTE SKA TILL KALMAR.
hhhhhhaa. delfinar du het?
btw. du kommer som sagt få ett stört fint kort av mig (AA), Puss!

Bamsekramar!

Kommentarer
Postat av: Emelie

YEAHHH ! kommer att bli as kul hela sommaren =D.
jes vi äger på lunch situpsen!!!!!! haha
se ya tommorrow darling

2007-06-25 @ 22:06:03
Postat av: Malin

Jag sälar bruden :D
Hett kort, men HATAR POSTEN -Gråter- :'(

2007-06-27 @ 16:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0