Drottning Ingrid

Chokladboll är väldigt gott.

Helt slut idag med, det tar verkligen på krafterna men fy så kul vi har det hela tiden..!
Idag fick vi göra egna fraser och vi skulle utgå från våra papper som vi skrivit om vilka avtryck vi gör/vill göra/har gjort i vår omgivning, tid osv. Kul! Sedan fick vi en och en visa upp frasen inför Mia och Drottning Ingrid, efter att alla hade visat så parade dom ihop oss två o två - vi fick då lära oss varandras fraser och sedan satte vi ihop det till en lång fras. Jag och Rebecca är ett par och det är naajs! Annars så har vi arbetat en del på golvet och imorrn ska vi ut och göra "nåt", men det är tveksamt med detta väder.. men håller tummarna.
Nu ska jag lägga mig en stund med en vetekudde och försöka slappna av lite, kroppen är väldigt trött och det är liksom bara andra dagen, ojoj. Träningsverk på träningsverken, eller hur Carro? *ler*

GRATTIS TILL:
-
Milla som fyller år idag! :)
- Thomas som fick jobb, yeah!
- Tobias, körkort. Brao..

Och; välkommen hem säger jag till D.


Kramis så länge!


 


Kommentarer
Postat av: Milla

Tack så mycket Nea :D Puss & KÄRLEK till en underbar tös (L)

2007-06-26 @ 21:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0