Fredag och solsken

Godmorgon!

Mitt internet har på den senaste tiden levt sitt eget liv, vet inte riktigt vad som är fel.. men funkar just nu gör det iallafall. Igår skulle jag och några till sola lite vid Säby hade vi tänkt, men mja. vädret var ju inte det bästa. Blåste så sjukt mycket! Andréa ringde mig och bad mig ta med en svart sopsäck. När jag kom dit tog vi tag med hårdhandskarna ;) och städade hela stranden och JA det tog väldigt lång tid, var äckligt och lite jobbigt med allt glas, men efteråt; åh så fint. Kan verkligen inte förstå varför människor inte kan ta med sig skräpet hem? Hur svårt är det egentligen? Dom fick ju med sig t.ex. maten dit, eller ölburken, solstolen, snusburken (listan kan göras lång..) så varför inte ta med det hem också? Väger antagligen mindre också.
Så pissigt sur, seriöst.

Nåväl, efter städningen drog vi, en aning kalla, hem till Andréa och drack kaffe och åt goooda bullar&kakor. Hade det mysigt med mkt skratt, planering av kryssning, det slogs lite hejvilt och det pratades i telefon (AA). haha!
På kvällen läste jag lite, fixade lite hemma och sedan såg jag en film. Så grymme med lov alltså.

Ska snart iväg och träffa Marita, mys! Bada, sola, prata, leka & äta. (AA). Kommer bli en grym dag!
Imorrn blire fotboll för hela slanten! (eh). Ska se VIG-MATCHEN på Behrn Arena. *yeyyy*

Nu är det frulletajm! Ha en najs dag i solen kära vänner!

Lite bilder från våran sköna dag i Askersund..


    




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0