Kulturama, bad och bio

Hur är läget i hettan?!
Med mig är det toppen... imorse/förmiddags var jag på en dansaudition; kulturama, men bara för att prova på och se hur jag arbetar under press osv. bra inför framtiden --> då jag ska söka för att komma in. 3 pers. var vi, med en jury på 4 pers + Marita (underbaraste!) och Edvard. galet!
Först var det modern - gick jättebra. Jazzen sedan - en fras ~ hur kul som helst! Och sen var det dags för street. aa, jag lär ju ta några streetklasser ..... haha. men fett najs!
kanske blir nåt i sommar, vem vet. mkt dans framöver blir det iallafall.
Först Dansjobbet v.26-v.29 --> vi har föreställningar v.28&29. Kom och checka in! Mer info sedan.
Och sedan i höst: 3 ggr i veckan i skolan och 3 ggr i veckan med fördjupninglinjen. Måste försöka att få in Entré också, sann dansglädje med Maud.
Kul att bit. rektorn verkligen såg och kände att jag verkligen vill. Skönt att det syns...

Kom precis hem från Säbylund., var där med Linn och även familjen hittade dit. Hur skönt som helst.
Ska byta om och käka nu, sedan in till stan för bio med Jeanette, Emma och Malin. Najs. Piraterna, yeyy!
Hörs och ses, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0