Planering


Godkväll ... Midsommar är för min del förbi, . Har ätit så mycket den här helgen så jag vill aldrig mer se mat.. (AA). Vilket aldrig kommer funka, haha. huuuuuuungrig. åkte hem från stugan idag, typ seg.. typ lite halvt sjuk eller nåt. tror det beror på vädret, it sucks. orka mer regn liksom... hade ju tänkt och sola lite och så innan man börjar jobba (måndag..) men det verkar inte bli så..
dagen har spenderats framför min käre vän Nils aka Datorn. Och med planering inför ..... *trumvirvel* ...
SOMMAREN 2007 .
Jo,. jag, sofie och therese (som btw har valt den bästa linjen man kan gå, natur med dans..., och vad säger du, melodifestivalen.... (AA).. haha! ) har planerat på msn, -garv. men seriöst. det blir ju hur bra som helst om vi får som vi vill. ... hehe. ska inte avslöja nåt ännu, men många samtal har gjorts och det ser lovande ut.. DDD.

ska nog typ ta en promenad nu, uppehåll från allt regn och jag känner mig lite rastlös, fast å andra sidan så är ju sängen väldigt skön.. med tanke på att jag ska jobba 4 v framöver och ska dansa så är det nog rätt bra om jag vilar mig... (AA).

några bilder från igår;

  jag och familj tog oss till detta ställe - Gullvik i Regna.

 " det börjar bra, nästan intressant.. jaja, men kanske lite väl bekant?"

 midsommardans; jag och isabella ~små grodorna..

 trädkramaren .. stammar ´08, ? , haha.

 kolla vad mycket jag vann på lotter *stolt* !

 7 sorters blommor.. jag drömde om .. (AA).

image129

" ååh det är kärlek ... "
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

härlig bild på dig högst upp ;) ... och sommarn 07= DDD x1000 hahah.. :D

2007-06-23 @ 19:39:35
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Therese

Vad mysigt du ser ut att ha haft det :D
YEAH -Summer '07!

2007-06-23 @ 20:53:10
URL: http://theereses.blogg.se
Postat av: Linnéa

Yeah, :)
Ja, skoja inte. Tagga tjejer! DDD

2007-06-23 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0