Sol, svampskit och annat.

heelllo!

Vilken soft dag jag har haft idag alltså.., yeah. Tog en rejäl sovmorgon, shoppade lite med familjen.. shit vilket kaos det var., grymt långa köer överallt, surt. Drog in på skopunkten och sa TJA till Andréa som slet hårt. Jag blev blixtförälskad i två par nya skor... haha. Vidare hem för typ solning och jordgubbar. Klippte även gräsmattan *stolt* och en helt vanlig vit svamp lyckades typ skita på mig. : | .
jag fattar inte vad som hände. jag körde på den och sen helt plötsligt hade jag typ bajs på benen, hur äckligt som helst. då la jag ner allt med gräsklippning kan jag meddela.. åt sedan en goood lunch i solen och badade&solade sedan, först med bella och sen kom Andréa . mys!
 
imorrn äre dags för jobb...! ska bli grymt kul att se hur det är upplagt! weeei!

Dags för glass. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0