Stört taggad

Abou ! (..ler...)
Hur är läget?! Jag är som du kan läsa ovan, stört taggad,  på; Sthlm imorgon!
3 dagar i Sthlm kommer spenderas på detta vis: med shopping (har skrivit lista (AA)..), grönan^2 - sommarkryss&childhood, mys med vänner. Och det ska bli strålande väder - kan det bli bättre? Nej, jag tror inte det.
Sedan på tisdag är det dags för Kraaam(p)en. .. vi kmr äga piltarna så hårt.
Onsdag: fira D, fira M - kalas o tjohejsan, fotboll?
Torsdag: friiiiiiiiii!

Allt känns väldigt gitt!
Rätt nöjd över mig själv att ha fixat allt.. många listor som är avklarade. Duktig flicka (AA). haha.

Och nu är det dags för sängen, oh. jag är lycklig!
Kärlek L.
Vi hörs på måndag kväll!

Kommentarer
Postat av: Sofie

ses imorgon (L) puss! *vink* ;)

2007-06-02 @ 00:24:21
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Malin W

yeah, hoppas du hade det härligt i sthlm ! bäst att du kan simma imorrn, för det kommer du får göra ! ner i dyngan. ;P fett taggad! och nervös :P jeppjepp, men skönt att inte kunna påverka resultaten, förutom hur mkt man skriker (hejar) , yes. vi ses, you bet! oink oink sa grisen. seger sa pilten.

2007-06-04 @ 16:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0