Allt annat som hänt - *pang pang*

Efter kryssningen var jag helt däckad... måndagen när jag kom hem gjorde jag inget vettigt... tog det mest lugnt - sov. Tisdag morgon var det dans, sjukt kul! Längesen ju.. började på en jättefin kombination. Mys.
Fixade och trixade med audition till AVTRYCK, den var igår (24:e ..) och då var ju jag i Sthlm så jag hoppas att det löser sig ändå, inte så troligt - men hoppas. Tisdag dag panikskrev jag William Shakespeare texten som var till onsdagen, jag skulle inleda till hela. Gick väl inte riktigt som jag hade tänkt mig.. men pjäserna var helt sjukt grymma. Mina favoriter i alla kategorier: Thomas och Linus. Outstanding ! Den förstnämnde var även väldigt snyggt klädd - såg riktigt fresh ut. -ler. Efter alla redovisningar bar det av till Svänghjulet och Dans - och teater utbudsdagen. Föreställningar och pjäser. Kul och intressant. Riktigt mys att träffa Annette och Aleksandra. Så söt i kort blont hår.. längesen vi sågs. <3..
Torsdag,... hm. Pluggade matte inför provet... orkade typ inte. planerade helgen osv.
Fredag.. matteprovet då, jag var helt ofokuserad tyvärr. Satt och tänkte på en massa annat.... surt. Sen hade vi typ lunch och idrott - stod på händer - ASG. och hade teori och så. Sen var det spanska tillsammans med ca. 20 pers från Spanien - Alicante. Vi lekte lekar (Björnen sover , och ja dom filmade) och sjöng vackra visor. Eller ja, Lollo sjöng vackert , jag mest log. hahaa... lång lektion och hon drog som vanligt över tiden. Sedan upp på stan, träffade Emma-Dolk-Malin :):):). Jag och Jeanette åt på La Baguette, -MUMS- , kycklingbaguette så man doftade curry rätt fett mkt., sen till Deed (oh yes indeed..) vid 19-tiden. Blev inte så många, men mys ändå. Jag, Fhager och Jeanette var först. Gabbe kom och slog sig ned en stund - snygg och trevlig. Sedan kom Emma och Malin, Thomas och John W. Även Amanda och Josse dök upp och sa hej , och Sara + alla från England kom på slutet. En trevlig kväll med tankar om "Rolig fredag" med Spice Girls, hett. -not. Jo, kanske nån av dom... eller inte.
Vi spelade fotbollspel, tjejerna vs. killarna. Girlpower, tog hem det hela till slut. Som vanligt. Hem med 23 -bussen. Träffade Linn- myys.
Lördag - till Sthlm vid 11 tiden, gick på stan där sen. Kalabalik inne på H&M - Madonnakollektionen var alla som helt galna i....! Aldrig vart med om maken. Min shoppinglust dämpades med all stress. Jag köpte en skitsnygg grå keps och gråa shorts. Hem till Micke&Mats och böt om och fixade. Skulle alltså vara värdinna på Mickes 50-års fest. Klockan 17.30 dök de första gästerna upp och sedan rullade det bara in mer och mer folk. Blev en aning trångt med det var verkligen supertrevligt! God mat-dryck-sällskap. Lillbombarn till er tjänst. Jag hade en urmysig kväll och det tror jag alla hade. Sista gästen (Barbro, sjukt kul att träffa henne igen..!) åkte hem vid 04-tiden. Då var man trött asså., ont i fötterna och helt slut .. Kröp i säng och vaknade förvirrad i morse, vi skulle ju ställa om klockan o allt :P, haha. Åt god frukost, plockade undan efter festen och drog upp på stan vid 12. Köpte den svarta dräkten från Madonnakollektionen och en vit typ dansdräkt även den från Madonna. Och så köpte jag en scarf. Kul!
Hem med tåg vid 13, hemma in Orebro - typ 15. Trött. Hem och sedan ut på promenad med Linn och Andréa - jättefint ute... solen sken och vi planerade påsklovet, eller ja.. att vi ska premiärbada och käka guacemole, hurra!
Sedan hem till en galen mor och hjälpte till med att hugga ved - o så.. kämpigt. Så nu; SJUKT TRÖTT. Ska sova närsomhelst....
Hade gärna vart i V-borg idag alltså, men hoppas Malin-Sofie-Therese hade det mys. Linda <3.

Kul grejer:
- Körde fruksallad i torsdags med klassen. En lek som man verkligen borde köra oftare.
- Jag är numera glassprovare - haha. Eller nåt.. Håller på och provar alla nya sorter från GB, hittils har jag provat:
Magnum med kaffe (beyg: 5/5 helt klockren om man gillar kaffe och magnum, mättande..) och Sandwich Jordgubb (betyg: 3/5 , lite dålig smak.. men ändå helt okej..) Så nästa blir nog en Solero . Weeeei..-

Nu kallar sängen, jag har säkert glömt något, men en liten uppdatering iallafall ;)
Vecka 13 imorrn alltså - Temavecka och jag ska börja på mitt PA, projektarbete. Vilket projektarbete? Ett skämt.

God natt alla söta. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0