Bloggen är skum och jag är sjuk

"Cooolt." <- dagens citat.

hmm. bloggen funkar inte jämt ... segt. Jag skriver en massa och när jag väl ska publicera allt så blir det nåt fel.. men det verkar funka nu igen... bra.
Jag mår sisådär. Har tagit det lugnt hela dagen, orkar inte göra så mycket mer... sover mest. Har prov imorrn, vet inte om jag orkar gå.. men måste ju typ. Man har ju liksom inte tid att missa prov.., fan.

Var på IKEA idag för att köpa handdukar (bruna), sjukt svårt att få tag på... jisses. Fanns inte på IKEA heller, drog til Jysk och fyndade där - mycket bra utbud.. blev rätt billigt också . -nöjd.

GRATTIS LINDA 33 år    :).
Hoppas du har och har haft en underbar dag , -kärlek.

Gött att Linda&Marko ligger etta på svensktoppen förresten... Värt.





Nu blire mat och sedan sömn. Puss&Kram / Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0