Lilltån har makten.. Melodifestivalfinal. &.. snart kryssning! Vår (L).

Gårdagens blogg som inte gick att spara...

Pust. Stön. Palla. Jag är sjuk.... hostar så sjukt mycket. Huvudvärk och halsont. Har inte tid... !

Sitter och poppar Linda B, tösen fyller 33 år imorgon. Grattis heting! (L). Helt slut efter två danspass, dansade inte fullt ut men ändå helt... väck. På jazzen idag med Tuva,så gjorde vi en diagonal då lilltån skulle leda.. (..) -> Lilltån har makten. sånivet. Ska sova snart.. behöver dock plugga. Biologiprov på fredag. Och eng/sve behöver skrivas på.. och spanskan&matten. Varför går man natur?.... Bra fråga.
Hände förra veckan...? Vi hade redovisning på Antiken - gick jättebra :). Jag avr dock sjuk (ovanligt..) i början av veckan då vi skulle träna.. men redovisningen gick utmärkt efter ett litet hostanfall. Vi kunde tydligen förvänta oss ett högt betyg. Tack . Höll även i en danslektion i fredags med Magda, samma som vi gjorde veckan innan typ.., gick helt okej.. alla var inte lika taggade (speciellt inte jag..) men Anton var fin i vita tights och Marcus i lila... Oj.

Fredagkvällen tog jag det lugnt och letade schlagerkläder... Idéer: Herreys, Afrodite, Sonja, Anna Book... Alltså, vi skulle klä ut oss till nån schlagerstjärna.. weei. 
Lördag morgon kl. 10.00 hemma hos Sara; jag-Sara+hennes familj åkte till Sthlm för att kolla på Melodifestivalen - genrepet. Hurra. Bilresan dit var hur mys som helst. Spelade schlager och taggade med The Ark - The only.
Efter lite förvirrning i Sthlm (det är omöjligt att komma rätt direkt...) och så var vi då framme; Globen. Klockan var mycket - så vi fick äta snabbt... och såklart var toakön minst 20 m lång. Segt! Fattar inte vad människor gör på toaletten- det tar ju en sån sjukt lång tid... nåväl. Genrepet - superkul! Hade jättebra platser :) .. Sedan hem; ännu mer : tagga The Ark. Väl hemma i Örebro igen så gjorde vi oss iordning inför kvällen. Allt folk skulle komma kl. 19
Jag var lite halvt frånvarande under kvällen för min mobil försvann på lördagmorgonen.. Kort sagt: jag hade tappat den då jag skulle köpa halstabletter och jag hittade den på söndagsmorgonen - helt okej. Dock lite småskador och blöt. Men tack strumpan, -ler.  Kvällen: kollade på finalen (fett lätt rätt låt som vann, men palla att Sebbe kom så dåligt...? :S), jag och sara drog alla skämt innan Luuk = dåligt xD. , åt en massa god mat, kollade in Barca - Real M. Najs. Thomas hoppade högt. På Magda. Haha... Kul kväll.
Folket: Jag, Sara, Magda, Emma, Jeanette, Malin, Elin, Jennifer, Emelie, Robin, Amanda, Josefin, John F, Thomas.
Attans att inte Thomas tog på sig skinnbyxorna jag hade haft med mig........ det hade höjt kvällen^10. ;).
Nåt som var hett. Elisbeth Höglundfrillan - Jeanette. Hetast .
Söndag - minns inte vad jag gjorde. Antagligen inget vettigt - tog det lugnt mest.

Veckan
Måndag - Josse fyller år, Grattis! Dans*2. Mår uselt...
Tisdag - dans med folk från Danshögskolan, biologiläxa. Shopping på IKEA. Linda fyller år :)
Onsdag - biologiprov, balett, ....
Torsdag - allmänt jobbigt dag... shopping på stan - födelsedagspresenter.
Fredag - volley på idrotten - yey, KICKOFF inför projektarbete (just fan...!) och.. kvällen.; Deed? Vänner iallafall.
Lördag - hmm... pluggdag. Och packdag :P eventuellt fira Josse ..
Söndag - KRYSSNING...! Fatta najs?! SCHLAGER. (L). Träffa alla underbara människor. Yes.

Fy fasen va skönt med lite vår idag... Mös i solen. Man blev helt upprymd och varm. Sprallig liksom... haha.
Tankarna bara flög i väg.. på allt som händer - kommer hända. Sommaren 07 - ska bli den bästa. Jag taggar....


Nää. Nu ska jag plugga lite, sen sova... och kanske äta nåt. Och msn-nörda lite.. shit. Nej. Ska Sova.
Puss&Kram.
Kärlek / Linnéa




Balettbild, sommarklänning (jordgubbar - yes!) Linda på efterfesten- Mello.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0