PA - inte så kul precis. Glass och soldag :)

God kväll.... Nyduschad, helt slut. Ska se på tv typ snart och bara dega. Idag har jag verkligen inte gjort nåt vettigt,. Jo, har dansat 90 min * 2, sjukt kul. Speciellt Entré med Maud. Dagen har vart lugn med PA i tankarna... var hos tandläkarn och fick ny båge, fix... Så har typ ont  :S....  Solat en hel del idag, vilket sjukt bra väder! Varmt som  bara den ju! Vi var ett gäng som tog en sväng till Willys och köpte glass, mys. Åt Magnum kaffeglassen igen, diggar den..  Efter dansen i skolan, in til stan med bror min. Gick till Louise H och beställde tid, med vet inte om jag ska ha den.. min vanliga frisör hade dragit till Australien så jag skulle få nån norsk. Tveksam, mkt tveksam. Sedan åt jag en glass till (:D...) den nya Solero med bananglass och typ björnbär+svartvinbärssorbet eller nåt. Helt ok, men ingen jättehit. Betyg: 2/5.

VAD SKA JAG HA SOM PA? Nån som har någon idé, ........? För jag kan verkligen inte komma på nåt.
Tema: Dans.....

Godnatt sötnötar! / L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0