Bengtzing goes superblonde

Oj. Hon är inte lite blond alltså, shit... haha. Och kalsonger gillar hon att ta på sig (AA), vilken kvinna! Träffa om en vecka, DDD. Jag taggar som faaaaaaan.

Har bränt mig. Ajaj.... inte bra. Mina kinder ser ut som jag vet inte vad.. Men mys idag, sjukt varmt och sen helt plötsligt slog det ju om? Då gick jag in och sov.. . haha.

Måste duscha, men orkar inte. Får bli imorrn bitti. (eh..)

* Fett underbarast och hetast ni var tjejer på krysset i lördags alltså, ojoj. succé. Drottningvink, snurr, VS goes wild. Längtar och saknar er, en vecka som sagt. yeyy!

Jag är extremt shoppingsugen just nu.. har skrivit värsta listan inför storstan (AA), måste diskutera med plånboken först.. vi är inte överens. Men klänning blir det, ohh ja.

Sängen nu! / L.

Kommentarer
Postat av: Emma

Maha^^ kalsongkvinnan! Fett het <3
1 vecka, Wiho! Blir snart galen på att tiden går sååå långsamt! Sakna <3 Pusss söto!

2007-05-28 @ 12:34:48
URL: http://stalsmurfen.blogg.se
Postat av: Sofie

hahahahahahahah.. VS goes wild. den var bra, ASG!

2007-05-28 @ 14:58:34
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0