F-linjen. Mera dans. Skola.

Heeeeeeey!

image89        *vink!*


Jag är riktigt trött och har ont typ på de skummaste ställena alltså.. typ, halsen - jag menar = what? har typ sträckt mig, palla liksom. Ska sova närsomhelst.. orka duscha, får bli imorrnbitti... orka hinna , euhm aa. (ja, jag är fjollig.)
Men seriöst då. Igår var det en låååååång lång dag. Den började med svenska/historia - det var meningen att jag skulle skriva på min novell, men icke. jag babblade bort lektionen med magda, .. hah. sen vare biologi, vi fick tilbaka våra Etologistudier - jag studerade ju då; min katt, eller ja; Bellas katt. Fick väldans bra på det.. men vet icke vad jag får i slutbetyg, man vet aldrig med Anders.. Sen hade vi lite rep med Tuva o så, vi rullade dansmattor och fixade. Åt lunch på cirkus 5 min och jäktade runt som galningar - ajaj.. När klockan slog 12 hade vi lunchkonsert och vi dansade Because of you (alla danspare) och vi Dansp2or körde även Right now, fett grymt. Vi öste på och hade verkligen apakul. Efteråt togs det kort, mattorna rullades bort och jag och magda drog till engelskan för att se på film. Jag sov istället, gitt! Efter det vare balett; men bara betygssamtal.. så vi köpte med oss fika och drog dit. Fick ett bra betyg, ja. 
Sedan var det dags för pepp... oh vi peppade. Eller inte. Men nåväl. Vi käkade, snackade skit och värmde upp. För sedan var det nämligen dags för audition för fördjupningslinjen och jag vet inte hur det gick. En salig blandning av folk var det som sökte. Men kul och svettigt var det iallafall! 
Idag torsdag är allt bara segt. Torsdag stavas nog segt egentligen. 
Jag började med kemi-labb, 8.10-9.30 typ. Sen vare hål till 14.00 ...... behöver jag säga att det blev lite långtråkigt?
Nämen, .. det funkade. Några i klassen hade lunchkonsert - hej duktiga! Det var kul att se..  :).
Nu borde jag egentligen skriva novellen som då inte är klar, hm. Men oh nej. Jag ska sova!
God natt alla söta!!

*PPPPPIP. Palla att Hon ska vara där. Både glad och nervös. Men iiiiiih. Shit alltså. *

Snart är det heeeeeelg. Då ska jag till Stockholm. Då ska jag shoppa. Då ska jag träffa underbara vänner. Då ska jag till Grönan. Då ska jag på Sommarkrysset och Childhood. Då ska jag träffa Drottningen^2.
DET SKA BLI FETT KUL!

btw.
ÅH va spö ni piltar kommer att få på tisdag.

Un beso, L.

 <-- Open Stage - Maria-Magda-Jag.
 <-- Jag och Malin <3 på Eurovision.
 <-- Magda och Jag på vildmarksturen, andra dagen.. sol&mys.

Kommentarer
Postat av: Sofie

sthlm rockar, jag vet ;) heh

2007-05-31 @ 22:38:55
URL: http://s0fies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0