Jordgubbskräm är mums

Ååååååååååååååh va gott det är med hemmagjord jordgubbskräm. Min favorit! Kan äta hur mkt som helst, dvs. inte lite...
Söndag.... regnig dag. Jag har varit seg hela dagen.. orkade typ inte ens gå upp i morse.. men förmiddagen ägnades väl typ åt; mat, plugg, telefon, dator och eh nåt.. sen drog family till IKEA och åt korv (AA). .. haha. Och sedan bar det av till stan för dans DDD. Repetion --> Cellblock Tango och Ain´t no other man... Gick bra. Lite flummigt men väldans skönt att köra igenom på scenen och så.. rätt halt, :S. Det får la bli coca-cola under teknikskorna ;)

PALLA gårdagen och Eurovision. Vilket fiasko! Vad hände?! Jag blev helt stum och bara gapade. Orka Serbien? Orka att Ark fick så lite poäng? Seriöst, skit! Mysigt hade vi det iallafall hemma hos Malin *puss*, vi var ett gäng som laddade upp med Livet är en Schlager och snacks. Hur mysigt som helst. Sedan var det dags för ombyte, smink och hår för Sara och mig.. Vi blev huuuuuur fina som helst DDD. Bilder kommer.. Buss hem där jag träffade en mycket otrevlig man. Nog pratat om den saken.

Nä, nu ska jag hämta mera kräääääm.
Puss och Kräm.

NU VILL JAG HA SOMMARLOV. Vill ha sommarjobb, vill träffa härligt folk (AA), vill sola.. vill mkt.
Nuuuuuuuuu. Snälla.
/ Linnéa med magen full av kräm :D

Kommentarer
Postat av: Sofie

Otrevlig man, hmmm...?? haha!
menmen, du är saknad! snart ses vi DDD
puss på jorgubbskvinnan ;)!

2007-05-13 @ 21:25:43
URL: http://s0fies.blogg.se
Postat av: Louisa

eurovision var ett stoort skämt!

2007-05-15 @ 22:14:45
URL: http://louisasfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0